Gå til innhold

Er bare veldig lei meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville snakket med foreldrene dine.

Er selv mamma til ei på videregående, å jeg vet at når h*n blir så gammel at h*n må betale tannlegen selv, så vil jeg gjøre alt jeg kan for å betale tannlegen for h*n. Jeg har selv slitt i mange år med dårlige tenner og dårlig økonomi, å det vil jeg ikke at mitt barn skal oppleve.

Anonymous poster hash: 1e412...d42

Hva i all verden er poenget med å anonymisere kjønnet når du allerede har skrevet ei.. Dessuten er det ikke akkurat som om hverken du eller datteren din kan identifiseres ut fra dette innlegget uansett.

Anonymous poster hash: 48fac...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med foreldrene dine. Eller send de et brev. Kopier hovedinnlegget ditt og send det til de så vil de forstå. De vil forstå at du ikke har sopt bort pengene på tull.

Gjør det, og du vil få støtte fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, og fikk også en høy tannlegeregning nettopp. det ble 6000 kr for alt jeg måtte fikse. SiO betaler ingenting av det her, men du studerer i Trondheim, og der tror jeg du får du dekket mye av SiT! Foreldrene mine betaler for meg, så jeg slipper å tenke på pengene heldigvis :) Selv om det er kjedelig at de må betale for meg. Og jeg synes det er dårlig at SiO ikke betaler noe, når nesten alle andre studentsamskipnader i landet gjør det.



Anonymous poster hash: 9eb09...fff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville snakket med foreldrene mine. Jeg mener at helsen kommer først og tennene er jo en del av helsen. Tennene skal jo vare livet ut. Men det er jo klart at det er veldig vanskelig når man er student, for da utsetter man ting pga økonomien og at man vegrer seg for å spørre foreldre hvis de allerede har hjulpet en del med penger. Men det kan jo hende at det ikke er så ille som du tror...

Jeg har ikke barn som går på VGS o.l. enda, men når den tid kommer, så kommer jeg til å hjelpe dem økonomisk hvis jeg kan det. Jeg vil ikke at de skal måtte utsette å gå til tannlegen e.l. pga trang økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får det dekket, TS!

Ellers vil jeg si at hvis jeg hadde bodd i Tr.h. hadde jeg kommet med en kasse med matvarer til deg i dag, dersom du ikke fikk dekket noe.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 800c3...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...