Gå til innhold

Kløe under og etter samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var hos en jordmor (fordi jeg fikk hjelp via helsesøster, og da ble det lettere enn å dra langt for å dra til en gynekolog), og fikk bekreftet at jeg hadde sopp i sommer. Da var det lukt som var problemet. Jeg brukte canesten og følte jeg ble bra igjen.

Nå de siste månedene har det svidd veldig noen ganger både under samleie og etterpå. Jeg vet at det er mange tråder om dette temaet her inne, men jeg har ikke funnet noe som handler om at gutten også har samme problemet. For det har seg nemlig sånn at rett før han kommer inne i meg, så svir det noe fryktelig for begge to! Er langt i fra hver gang det skjer, men når det skjer er det veldig vondt, og det kan svi en times tid etter samleie også.. For han er det mest rett før han kommer, og litt etterpå, mens han fortsatt er inne i meg.

Jeg kan også si at det lukter litt, og klør litt nedentil hos meg. Så jeg tror jo kanskje det er sopp igjen, men vet ikke om det er normalt at det svir da? At det kanskje er noe annet også?

Er det noen som har noe erfaring med det, eller vet hva det kan være? Kanskje sopp? Vestibulitt?

Anonymous poster hash: 1f02a...107
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakteriell vaginose/vaginitt? Prøv med en liten dose Multigyn gel i skjeden før og etter samleie, det virker forebyggende. Er det kommet for langt bør begge parter ta en antibiotikakur av Flagyl-typen.

Anonymous poster hash: 625e0...004
Skrevet

Menn kan få sopp de også, derfor ville jeg tatt en tur til legen og bedt karen om å gjøre det samme.

Skrevet

Sopp lukter vanligvis ikke, høres mer ut som bakteriell vaginose - den har typisk fiskelukt. Kanskje du har begge? Hvis en av dere får sopp så skal forresten begge helst behandles.

Anonymous poster hash: ab9b5...8c5

Skrevet

Jeg har hatt samme problemet som deg. Akkurat hva du beskriver, både med meg og x'en. Jeg prøvde Canesten og fulgte anvisningen til punkt og prikke. Kløen forsvant i et par uker, og kom tilbake igjen.
Etter at det ble slutt mellom meg og x'en, har jeg aldri igjen opplevd kløe eller noe som i det hele tatt er sammenlignbart.

Aner fortsatt ikke helt nøyaktig hva det var, men begynte jo å lure på om det var noe med ham?
Jeg er bare glad for at jeg og nåværende kjæreste aldri har hatt samme problemet. Det var jo virkelig ubehagelig! Håper det ordner seg for deg :)

Anonymous poster hash: 9d633...9ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...