AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg er over gjennomsnittet opptatt av trening og kosthold, trener gjerne hver dag og er ikke så glad i å gå ut og spise dersom restauranten serverer retter som inneholder gluten (ala pizza, pasta etc.). Spiser lavkarbo med innslag av noe frukt, mørk sjokolade, søtpotet/quinoa innimellom. Vil dette være kjipt for en eventuell kjæreste? At jeg er såpass kresen/opptatt av kropp og det å holde meg i form? Med tanke på at det da kanskje blir litt vanskelig å gå ut og spise/spise felles måltider osv, tenker jeg. Anonymous poster hash: ced01...9a3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Gjør som meg å dra med egen mat når du blir bedt ut, da slipper du det problemet igjen. Anonymous poster hash: ac4c0...9d7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Kan du ikke bare finne deg noen som også er opptatt av trening og kosthold? Det burde ikke være så fryktelig vanskelig i dagens samfunn. Anonymous poster hash: 23c93...838 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Gjør som meg å dra med egen mat når du blir bedt ut, da slipper du det problemet igjen. Anonymous poster hash: ac4c0...9d7 Føler det er litt sært, men det er kanskje vanlig nå som fokuset på "sunnhet" er så stort som det er. Anonymous poster hash: ced01...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Kan du ikke bare finne deg noen som også er opptatt av trening og kosthold? Det burde ikke være så fryktelig vanskelig i dagens samfunn. Anonymous poster hash: 23c93...838 Finnes mange som er opptatt av trening og kosthold, men tror nok en del ikke har noe imot å skeie ordentlig ut en gang i blant og spise ute til tross for det. Føler også at felles måltider er viktig i et forhold. Anonymous poster hash: ced01...9a3 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Jeg synes særlig lavkarbo er irriterende. På generelt grunnlag vil si at sånne folk kan være vanskelige å ha med å gjøre i den forstand at man må ta hensyn til deres kosthold når man skal finne på noe., men kjenner folk som er mye verre enn deg, som jeg fortsatt kommer overens med.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Jeg synes særlig lavkarbo er irriterende. På generelt grunnlag vil si at sånne folk kan være vanskelige å ha med å gjøre i den forstand at man må ta hensyn til deres kosthold når man skal finne på noe., men kjenner folk som er mye verre enn deg, som jeg fortsatt kommer overens med. Liker ikke begrepet lavkarbo selv, det er ikke minst mulig karbohydrater som er poenget for meg, mer det at maten skal inneholde godt med næring og det kroppen min trenger ettersom jeg er veldig aktiv. Så der er jeg enig. Anonymous poster hash: ced01...9a3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Kunne aldri data/vært sammen med en lavkarber, men det er fordi dette kostholdet som regel er fryktelig uetisk. Anonymous poster hash: cca0b...83e 6
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Jeg er over gjennomsnittet opptatt av trening og kosthold, trener gjerne hver dag og er ikke så glad i å gå ut og spise dersom restauranten serverer retter som inneholder gluten (ala pizza, pasta etc.). Spiser lavkarbo med innslag av noe frukt, mørk sjokolade, søtpotet/quinoa innimellom. Vil dette være kjipt for en eventuell kjæreste? At jeg er såpass kresen/opptatt av kropp og det å holde meg i form? Med tanke på at det da kanskje blir litt vanskelig å gå ut og spise/spise felles måltider osv, tenker jeg. Anonymous poster hash: ced01...9a3 Hadde vært uaktuell kandidat for meg ja. 3
Gjest rådyr Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 (endret) Ikke irriterende, men siden dette ligger på singelforumet regner jeg du mener om en kunne tenke seg en kjæreste som var slik. Synes det er greit dersom han hadde spist det som ble servert hos andre, og ikke predikert om livsstilen sin. Spiser sunt selv, så det burde ikke være noe problem når det gjelder samliv sånn sett. Så lenge man kan slappe av og kose seg med litt vin i ny og ne er det helt greit. Endret 25. november 2013 av Talyset
JamesHardy Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Jeg er over gjennomsnittet opptatt av trening og kosthold, trener gjerne hver dag og er ikke så glad i å gå ut og spise dersom restauranten serverer retter som inneholder gluten (ala pizza, pasta etc.). Spiser lavkarbo med innslag av noe frukt, mørk sjokolade, søtpotet/quinoa innimellom. Vil dette være kjipt for en eventuell kjæreste? At jeg er såpass kresen/opptatt av kropp og det å holde meg i form? Med tanke på at det da kanskje blir litt vanskelig å gå ut og spise/spise felles måltider osv, tenker jeg. Anonymous poster hash: ced01...9a3 Ville egentlig vært ganske awesome med en som hadde et slikt fokus. Da er det lettere å holde linjen. Nå må jeg ærlig innrømme at ting har skeiet helt ut..
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 Det beste er jo å finne en som er lik deg både på trening og kosthold. For meg er det en dealbreaker. Jeg er veldig glad i mat, jeg spiser mye god sunn mat, men jeg unner meg også mye som du ikke ville tatt i med ildtang engang. Smak er viktigere for meg enn karber og kalorier, og mange ganger MÅ det faktisk smør, fløte, poteter eller pasta til! Jeg synes det er nitrist å spise som du gjør, når kontrollbehov over kosthold er så sterkt at man ikke kan spise ute engang så har det gått tre hakk for langt for min smak. Ortoreksi, er vel det nye. Er i en bransje med en del wining&dining, og blir faktisk en smule irritert når jeg er ute med spesielt en kollega på veldig gode restauranter hvor vi blir påspandert et herremåltid av leverandører, og hun lar ting som potetpuré og saus ligge igjen på tallerkenen, og lar desserten bare stå. Give me a fucking break. Når det gjelder trening så synes jeg det er litt irriterende når det ikke bare er noe man gjør, men noe man er, om du skjønner. Tren alt du vil, men ikke snakk om det hele dagen for guds skyld. Nobody cares. Eller, det er feil: noen bryr seg faktisk MYE om trening. Og det er akkurat en sånn type du kommer til å være lykkelig med. Du er flere lysår fra å være drømmedama til de øldrikkende, burger-spisende, kjederøykende kompisene mine, men det er jo ikke en sånn fyr du kan eller vil være sammen med uansett, så det er ikke et problem. Forøvrig blir menn flest fort fitteblinde, så jeg tror ikke akkurat matvaner skal være en så veldig stor hindring for deg i starten. Kan dog fort bli et irritasjonsmoment over tid, spesielt om dere flytter sammen, så jeg ville som sagt gått for en som var lik deg. Vinn-vinn for begge! 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Det beste er jo å finne en som er lik deg både på trening og kosthold. For meg er det en dealbreaker. Jeg er veldig glad i mat, jeg spiser mye god sunn mat, men jeg unner meg også mye som du ikke ville tatt i med ildtang engang. Smak er viktigere for meg enn karber og kalorier, og mange ganger MÅ det faktisk smør, fløte, poteter eller pasta til! Jeg synes det er nitrist å spise som du gjør, når kontrollbehov over kosthold er så sterkt at man ikke kan spise ute engang så har det gått tre hakk for langt for min smak. Ortoreksi, er vel det nye. Er i en bransje med en del wining&dining, og blir faktisk en smule irritert når jeg er ute med spesielt en kollega på veldig gode restauranter hvor vi blir påspandert et herremåltid av leverandører, og hun lar ting som potetpuré og saus ligge igjen på tallerkenen, og lar desserten bare stå. Give me a fucking break. Når det gjelder trening så synes jeg det er litt irriterende når det ikke bare er noe man gjør, men noe man er, om du skjønner. Tren alt du vil, men ikke snakk om det hele dagen for guds skyld. Nobody cares. Eller, det er feil: noen bryr seg faktisk MYE om trening. Og det er akkurat en sånn type du kommer til å være lykkelig med. Du er flere lysår fra å være drømmedama til de øldrikkende, burger-spisende, kjederøykende kompisene mine, men det er jo ikke en sånn fyr du kan eller vil være sammen med uansett, så det er ikke et problem. Forøvrig blir menn flest fort fitteblinde, så jeg tror ikke akkurat matvaner skal være en så veldig stor hindring for deg i starten. Kan dog fort bli et irritasjonsmoment over tid, spesielt om dere flytter sammen, så jeg ville som sagt gått for en som var lik deg. Vinn-vinn for begge! Hahaha Det beste er nok om jeg finner en likesinnet, ja. Men det er viktig for meg at fyren ikke er helt obsessed med trening og kropp 24/7, vil helst ha en mellomting. Veltrent, men avslappet. Så får jeg heller jobbe litt med meg selv fremover så jeg klarer å skeie ut av og til. Anonymous poster hash: ced01...9a3
Gjest Summers Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Jeg er over gjennomsnittet opptatt av trening og kosthold, trener gjerne hver dag og er ikke så glad i å gå ut og spise dersom restauranten serverer retter som inneholder gluten (ala pizza, pasta etc.). Spiser lavkarbo med innslag av noe frukt, mørk sjokolade, søtpotet/quinoa innimellom. Vil dette være kjipt for en eventuell kjæreste? At jeg er såpass kresen/opptatt av kropp og det å holde meg i form? Med tanke på at det da kanskje blir litt vanskelig å gå ut og spise/spise felles måltider osv, tenker jeg. Anonymous poster hash: ced01...9a3 De færreste spiser vel så ofte ute at restaurantbesøk blir noe problem?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Å være godt over snitte opptatt av trening og kosthold ser jeg ikke på som noe problem i seg selv, men ofte tar det over livet til folk, da blir det uutholdelig. Anonymous poster hash: e0142...1b9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #16 Skrevet 28. november 2013 Kunne aldri data/vært sammen med en lavkarber, men det er fordi dette kostholdet som regel er fryktelig uetisk.Anonymous poster hash: cca0b...83e hva mener du med at det er uetisk?Anonymous poster hash: d9d8d...ed3
Pearl2.0 Skrevet 28. november 2013 #17 Skrevet 28. november 2013 Det finnes da restauranter som har begge alternativene?
Gjest .-L-. Skrevet 28. november 2013 #18 Skrevet 28. november 2013 Det hadde gått fint så lenge du ikke hadde tvunget det på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå