Gå til innhold

skjult vaskeromsdel på badet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest eclair

Vi har et bad som brukes som gjestebad/vaskerom. Det består av et dusjkabinett, toalett, servant, samt en vaskeromsdel innerst med vaskemaskin og tørketrommel, utslagsvask og varmtvannstank. Jeg synes ikke det er noe pent at man ser utslagsvasken og varmtvannstanken når man kommer inn på badet, og har lyst til å skjule dette på en eller annen (billig) måte.

Har vært inne på tanken å sette opp en vegg av glassbyggerstein, men den vil jo ikke skjule alt.. En annen løsning kan kanskje være å sette inn en eller annen form for skyvedører, men det ser kanskje rart ut på et bad? Badet er ganske lite (6.5 kvadrat omtrent), slik at vaskeromsdelen også blir veldig liten.

Er det noen som har gjort noe liknende?

Eller som har noen gode ideer til hvordan jeg kan løse dette problemet uten at det koster all verden?

Eclair :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en halv-vegg mellom bad og vaskerom.

Det er bare en åpning på ca 1 meter som vi har planer om å dekke med et sånt bambusforheng eller "perle"-forheng.

Hva med å sette opp en tynn skillevegg der som dekker det verste? Og kankje et eller annet forheng på den siste delen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuske77

En løsning er jo å henge opp et forheng. Det er jo mange stilige varianter av disse i butikkene om dagen. Det kan jo være så enkelt, men likevel stilrent. Kommer jo såklart annpå stilen på resten av rommet da. Selv har jeg bare hengt opp et forheng tilsvarende det som er foran dusjen. Dette er igjen i stil med gardinene i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi bygget inn vaskemaskin, tørketrommel og varmtvannsbereder og satt to store dører i som gikk nesten til taket (i vårt forrige hus).

Det ble veldig fint og egentlig ikke noe dyrt. Mannen min bygget selv inn og vi fikk laget dørene i MDF (tror jeg det heter) og malte dem hvite.

Meget praktisk... :-)

Personlig synes jeg forheng er grufullt... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...