Gå til innhold

Hoven i beina allerede??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Jeg er i 17 uke og føler meg hoven rundt anklene allerede. Nå har det riktignok vært veldig bra vær her den siste tiden, men dog..... Er det tidlig å hovne så mye opp? Både sko og strømper strammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei det er helt normalt, i mit første svangerskab lignede jeg michelin manden, men jeg var nu selv skyld i det meste, jeg spiste masse salt og det binder væsken så jeg havede masse vand i kroppen, arbeide kan også skyldes hovne ben hvis man står op meget at ens arbeidsdag, hvis det bliver for generende for dig ville jeg tale med lægen om at få en sygemelding hvis du har et stående job, men kan også få kramper i benen i tillæg og det er heller ikke noget morsomt. lykke til og prøv at hold dig væk fra salte ting det kan hjælpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til innkjøp av støttestrømper, det fungerer kjempebra! Kanskje ikke så kult å bruke når det er 20 grader ute, men det er det sikkert ikke hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også opphovna ankler nå når det var så varmt. Begynte umiddelbart å redusere saltinnhold i maten (enda mer :roll: ), satte beina i kjølig vann før jeg la de høyt. Dette hjalp. Støttestrømper anbefales på det sterkeste, men det passer liksom ikke til de helt varme dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...