Gå til innhold

Er så sykt forelsket


trøndern123

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne jeg har gått på skole med i flere år, de siste par årene har jeg ikke vært like mye hjemme, men har som regel truffet henne ute.. Dette er seriøst drømmedama! Hun er så snill, god og veldig søt! Har ikke annet å si enn perfekt. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg holder på å gå på veggene snart altså!

Når jeg treffer henne ute så er det alltid roting. Hun sier at jeg er kjekk og har en ting for gutter som meg. Men det blir liksom aldri noe mer. Plutselig ser jeg henne med en annen gutt, kliner og koser seg, kanskje en halvtime senere. Jeg blir så sjalu at jeg blir farlig! Hun er det eneste jeg tenker på for tiden!

Blir helt dårlig av å tenke på dette her

Noen tips til hva jeg må gjøre??

hilsen trøndergutt 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venninne jeg har gått på skole med i flere år, de siste par årene har jeg ikke vært like mye hjemme, men har som regel truffet henne ute.. Dette er seriøst drømmedama! Hun er så snill, god og veldig søt! Har ikke annet å si enn perfekt. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg holder på å gå på veggene snart altså!

Når jeg treffer henne ute så er det alltid roting. Hun sier at jeg er kjekk og har en ting for gutter som meg. Men det blir liksom aldri noe mer. Plutselig ser jeg henne med en annen gutt, kliner og koser seg, kanskje en halvtime senere. Jeg blir så sjalu at jeg blir farlig! Hun er det eneste jeg tenker på for tiden!

Blir helt dårlig av å tenke på dette her

Noen tips til hva jeg må gjøre??

hilsen trøndergutt 19

Glem denne sluten. Hun kommer bare til å såre deg.

Anonymous poster hash: 7b9c5...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...