Gå til innhold

Brystforstørrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg vet ikke om det er riktig å poste dette her, eller om det er en egen tråd for slike spørsmål. Jeg har sjeldent vært her inne og dermed litt usikker på reglene.:-)

Jeg prøver her, så kan dere heller veilede meg videre om det skal posten et annet sted.

Det jeg lurer på er om noen har operert brystene på Volvat Fredrikstad eller Clinic Strømstad og som vil dele erfaringer om disse stedene? Da snakker jeg primært om forstørrelse og løft.

Jeg er ferdig med barn,ammet og har dessverre komplekser for brystene mine. Hatt det nå i 5 år, så jeg er skråsikker på at jeg vil få en operasjon utført med tid og stunder. Det er veldig kjekt med erfaringer, så håper noen vil dele.

Anonymous poster hash: d6919...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har i alle fall lest at det er mye dyrere enn du tror. Tror det lå på 70.000 for brystforstørrelse og løft.

Anonymous poster hash: 5c0f6...3c2
Skrevet

ceecee´s hemmelige verden har svar på veldig mange spørsmål :-) Der garanterer jeg deg nesten at du får gode svar :-) Er en stooor silikontråd her på KG

Anonymous poster hash: 2f207...2cb
  • Liker 1
Skrevet

Har i alle fall lest at det er mye dyrere enn du tror. Tror det lå på 70.000 for brystforstørrelse og løft.

Anonymous poster hash: 5c0f6...3c2

Ja, mulig Volvat er dyrere, men vet at flere gir en god pris for å gjøre begge delene, og da har jeg hørt om mye mindre enn 70.000. Men det får jeg jo finne ut av.

Skrevet

ceecee´s hemmelige verden har svar på veldig mange spørsmål :-) Der garanterer jeg deg nesten at du får gode svar :-) Er en stooor silikontråd her på KG Anonymous poster hash: 2f207...2cb

Takk for tipset. Da skal jeg finne den tråden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...