Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) Er det noen andre her som har eksamen i faget Bedriften ved BI i år? Hvordan ligger dere ann med lesing osv? Hva tror du kan være aktuelt som eksamensoppgave? Er suuuuperstressa og nervøs nå :(

Anonymous poster hash: 43dd0...8a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, har kommet greit i gang med lesinga, men først nå det begynner å sette seg i hjernen...Jeg håper vi får om etikk, CSR eller multinasjonale selskaper og DUI. Har sett på tidligere eksamensoppgaver, og synes de var relativt vanskelige...

Skrevet

Joda, har kommet greit i gang med lesinga, men først nå det begynner å sette seg i hjernen...Jeg håper vi får om etikk, CSR eller multinasjonale selskaper og DUI. Har sett på tidligere eksamensoppgaver, og synes de var relativt vanskelige...

Jepp. Syns eksamensoppgavene fra i fjor var helt jævlige! Hvilken BI går du på? Har du deltatt i forelesningene?

Skrevet

Jepp. Syns eksamensoppgavene fra i fjor var helt jævlige! Hvilken BI går du på? Har du deltatt i forelesningene?

Jeg går nettstudier. Har kun vært på høstsamlingen, men sett eksamenssamlingen på video. Har akkurat kommet fra eksamen, og er egentlig veldig fornøyd med oppgavene. Jeg valgte oppgave 1, for det var det jeg hadde lest mest på...eller husket best, så det ble 6 sider. Stod helt fast på globalisering, men liret av meg noe, som forhåpentlig har relevans. Hvordan gikk det med deg?

Skrevet

Har også hatt eksamen på BI i går . MNS var veldig enkelt, men slet også med globaliseringen . Fikk vel inn noe fornuftig der også . Noen som vet om spørsmålene teller like mye på oppgave 1 ? Hvis 1 er besvart og deler av globaliseringen er dette grunnlag for en god karakter ?

Anonymous poster hash: 65be6...241

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...