Gå til innhold

Menn: Hadde dere sluppet alt dere hadde i hendene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom du hadde besøk av en kompis, og dere spilte tv-spill, deres store lidenskap. Hadde du sluppet alt du hadde i hendene og kastet kameraten på dør dersom ei jente du hadde noe på gang. Men som (du av erfaring) visste du hadde "i din hule hånd"?

Anonymous poster hash: 0b10e...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun er det store - ja.
Om det bare er en av de mange man har i "sin hule hånd" - nei.

Regner med at kompisene mine skjønner det om jeg har noe ordentlig på gang med ei jente - har selv blitt "kastet" ut når de får besøk av sine... Og om hun er noe å satse på er gjerne det tegnet i kompisgjengen - at vi blir kasta ut midt i spillinga. Da er det alvor da..

Dette forsvinner når det har gått videre til noe på gang - til mer seriøse saker... Så det er nevnt.



Anonymous poster hash: a6972...aad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ei jente jeg hadde noe på gang med hva for noe? Dersom hun bare....var? Nei.

Endret av Trapp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du en tråd til om dette? Jeg råder deg til å puste dypt inn og ut et par ganger å slutte å analysere så inn i hampen mye. Det er en liten enkeltepisode, og den eneste som vet hva han tenker er HAN.



Anonymous poster hash: 4ec1b...e0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvis jenta var digg. Men hadde hun falt i kategorien under gjennomsnitts også kjent som stygg så hadde jeg nok fortsatt med tv spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort det, uansett om hun var noe jeg ville satse på. Hun må klare å respektere at jeg ikke avlyser/avbryter mine avtaler fordi hun plutselig melder sin ankomst..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt observert, flere setninger ble visst borte.

Spørsmålet var altså om du hadde kastet kameraten på dør (dere hadde ikke spilt sammen på lenge, og det ble lenge til neste gang også) dersom ei jente du flørtet med plutselig sendte melding og spurte om hun kunne komme.

Anonymous poster hash: 0b10e...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du hadde besøk av en kompis, og dere spilte tv-spill, deres store lidenskap. Hadde du sluppet alt du hadde i hendene og kastet kameraten på dør dersom ei jente du hadde noe på gang. Men som (du av erfaring) visste du hadde "i din hule hånd"?

Anonymous poster hash: 0b10e...7c2

Det blir jo omvendt hadde jeg sluppet alt jeg hadde i hendene og kastet kameraten min på dør så hadde det vært jenta som hadde meg i sin hule hånd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo omvendt hadde jeg sluppet alt jeg hadde i hendene og kastet kameraten min på dør så hadde det vært jenta som hadde meg i sin hule hånd.

Det var et meget godt poeng!

Anonymous poster hash: 0b10e...7c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer ikke. Kvalitetstid med gutta trumfer kvalitetstid med fitta.

... Å kalle et menneske for fitta, for et sjarmerende vesen du er. Samme om jeg skulle kalt kjæresten min for "kuken.."

Anonymous poster hash: 3b7a2...452

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Å kalle et menneske for fitta, for et sjarmerende vesen du er. Samme om jeg skulle kalt kjæresten min for "kuken.."

Anonymous poster hash: 3b7a2...452

Jeg kalte fitta for fitta. Altså mener jeg at jeg ville heller hatt min kvalitetstid med kamerater (skjer så alt for sjeldent) enn å ha sex.

Siden HI var litt avkortet og det er publisert på seksualitet, regner jeg med at spørsmålet var om man ville droppet vennene for å ha sex med jenta man styrer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei... På samme måte som jeg ikke hadde kasta dama på dør om en kompis ville spille "tv-spÆll"...

Hva har den "hule hånd" med saken å gjøre egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... På samme måte som jeg ikke hadde kasta dama på dør om en kompis ville spille "tv-spÆll"...

Hva har den "hule hånd" med saken å gjøre egentlig?

Det er bedre å ha ei jente i sin hule hånd, enn sin egen penis når kompisen har gått. :opplyser:

Anonymous poster hash: 986c2...f8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Nei, jeg har alltid hatt noe i livet mitt som er viktigere enn kvinner, så jeg hadde ikke under noen omstendigheter "kastet det jeg hadde i hendene" til fordel for en kvinne, i hvert fall ikke om jeg hadde en avtale med noen andre.

Litt integritet må man kunne forvente av en mann selv i dagens samfunn.

Beklager.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har alltid hatt noe i livet mitt som er viktigere enn kvinner, så jeg hadde ikke under noen omstendigheter "kastet det jeg hadde i hendene" til fordel for en kvinne, i hvert fall ikke om jeg hadde en avtale med noen andre.

Litt integritet må man kunne forvente av en mann selv i dagens samfunn.

Beklager.

:)

Ingenting å beklage, det svaret er faktisk det jeg ville ha. :)

Anonymous poster hash: 0b10e...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...