Gå til innhold

kan jeg være gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i begynnelsen av okt lå jeg med en fyr jeg kjente. han tok den ut rett før svingen (kanmansi) men jeg valgte å kjøpe en angrepille og ta den.. jeg fikk mensen etter det (i okt) fikk også mensen denne mnd. men av enn eller grunn er jeg fortsatt redd jeg kan være graviid, føler jeg begynner å bli panisk.. ( jeg vet jo egentlig at jeg ikke er det) har vel bare litt med at jeg har stor mage ( mye fett på magen) :(

noen som kan roee meg need. finnes det en sjangse at jeg kan være det ?

takker for all svar.



Anonymous poster hash: 5e9b1...e4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MammatilTiana

Ta en graviditetstest? Ingen her kan si om du er gravid eller ikke. Du kan være gravid ja, men du er det sikkert ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at ts er gravid. Kan være hun er oppblåst pga mensen. Eller rett og slett har lagt på seg litt ?



Anonymous poster hash: b7083...931
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en graviditetstest? Ingen her kan si om du er gravid eller ikke. Du kan være gravid ja, men du er det sikkert ikke..

Hun tok en angrepille. Når man tar en angrepille så er det liten sjangs for at hun er gravid.

Anonymous poster hash: b7083...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammatilTiana

Det er nok veldig liten sjangse for at hun er gravid ja. Sikkert bare lagt på seg litt eller tenker for mye.. Men hvis du er veldig usikker\redd så tar du en g-test TS, så slipper du å tenke mer på det :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok veldig liten sjangse for at hun er gravid ja. Sikkert bare lagt på seg litt eller tenker for mye.. Men hvis du er veldig usikker\redd så tar du en g-test TS, så slipper du å tenke mer på det :opplyser:

Enig. ;) Men er nok fordi hun tenker så mye, og det kan få hjernen til og tro det. Men så lenge hun tok en angrepille så er det ingenting og bekymre seg for. Og han kom jo ikke inn i henne heller,såvidt jeg forsto det i beskrivelsen..

Anonymous poster hash: b7083...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er nok riktig har nok lagt på meg litt, pluss er veldig oppblåst pga har mensen nå.. jeg tenker fooor mye itillegg.

Ts



Anonymous poster hash: 5e9b1...e4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammatilTiana

ja er nok riktig har nok lagt på meg litt, pluss er veldig oppblåst pga har mensen nå.. jeg tenker fooor mye itillegg.

Ts

Anonymous poster hash: 5e9b1...e4f

Da kan du ta det med ro. Du er nok ikke gravid :)

Endret av MammatilTiana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er nok riktig har nok lagt på meg litt, pluss er veldig oppblåst pga har mensen nå.. jeg tenker fooor mye itillegg.

Ts

Anonymous poster hash: 5e9b1...e4f

Ikke bra og tenke for mye. Var en episode hvor jeg ikke fikk mensen, og da tenkte jeg såklart at jeg var gravid. Men heeldigvis var jeg ikke det. Men da var magen min også oppblåst, sikkert derfor jeg tenkte jeg var gravid.. :)

Anonymous poster hash: b7083...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer sæd før mannen kommer. Det kommer et par dråper som kan inneholde sædceller. Så å hoppe av i svingen er IKKE noen prevensjonsform. Det sikreste er da å ikke la de(sædcellene) slippe inn i skjeden. Så bruk kondom og eventuelt p-piller eller annen form. Da er du sikrest.

Ikke ha sex uten kondom hvis du ikke vil ha unge. Grei regel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme, men jeg ble gravid etter "hoppe-av-i-svingen" + angrepille. Angrepiller er ikke så sikre som man tror...



Anonymous poster hash: ff232...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i begynnelsen av okt lå jeg med en fyr jeg kjente. han tok den ut rett før svingen (kanmansi) men jeg valgte å kjøpe en angrepille og ta den.. jeg fikk mensen etter det (i okt) fikk også mensen denne mnd. men av enn eller grunn er jeg fortsatt redd jeg kan være graviid, føler jeg begynner å bli panisk.. ( jeg vet jo egentlig at jeg ikke er det) har vel bare litt med at jeg har stor mage ( mye fett på magen) :(

noen som kan roee meg need. finnes det en sjangse at jeg kan være det ?

takker for all svar.

Anonymous poster hash: 5e9b1...e4f

nei...men ta en graviditestest da vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke for å skremme, men jeg ble gravid etter "hoppe-av-i-svingen" + angrepille. Angrepiller er ikke så sikre som man tror...

Anonymous poster hash: ff232...69f

men jeg har jo fått mensen 2 ganger siden jeg hadde samleie?

er ikke det første tegn at man ikke får mensen?

Anonymous poster hash: 5e9b1...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...