Gå til innhold

BDSM for noobies


Alja

Anbefalte innlegg

Jeg har en stund tenkt på å ville ta sexlivet til "the next level". Vi er unge, "bare" vært sammen i to år men føler vi har gjort alt som er å gjøre i sengehalmen som er "normalt". Sexstillinger, kinky plasser å ha sex, røff sex, analsex, oralsex, frekt kostymesex, ja.

Jeg kom inn på tanken bdsm. Vi er veldig trygge på hverandre både seksuelt og til vanlig. Det er aldri noen issue, og vi har et veldig åpent forhold hvor alt av tanker og ideer kan luftes uten at det er flaut. Greia er bare det at jeg tviler sånn på at vi vil klare å holde oss helt seriøse under en slik bdsm akt hvor den ene er underdadig og det hele.

Hvordan gå frem for å øve seg litt? Jeg har ikke fortalt han om ideen min enda. Men han er alltid sjef i sengen og kjører på, mens jeg er den underdadige og liker at han gjør hva han vil med meg i sengen i grunn. Jeg vil gjerne snu litt på det for å få inn noe nytt og annerledes. Jeg trenger litt spenning og variasjon. Jeg vil også være sjef.

Noen som har en oppskrift på bdsm for noobies?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BDSM kan være så mangt, hva er det du har i tankene?



Anonymous poster hash: dc759...93d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen formening om hva du har lyst til å gjøre, utover at det skal være "BDSM"?



Anonymous poster hash: 6319c...c82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BDSM kan være så mangt, hva er det du har i tankene?

Anonymous poster hash: dc759...93d

Jeg aner ikke. Nettopp fordi det er så mangt. Men jeg tenker litt bondage og sadist/masochist med roller der den ene er dominant og den andre underdadig. Kanskje litt lakk og lær også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå føler jeg meg bare dum som postet dette her. Ja, jeg er fullstendig noob og grønn på dette feltet. Derfor ønsket jeg at kanskje noen kunne komme med feks 10 punkter? Tips og triks og litt lett fakta og undervisning for noen som ikke har det granne peiling.

Endret av Alja91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreslår du googler bdsm og så ser du om du finner noe som du får lyst til å prøve.

Singha!! LIker du slikt?

Anonymous poster hash: 2b5e4...e2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hva med å lese noen erotiske noveller med BDSM som tema, og se om du finner noe som fenger? Det er litt vanskelig å gi generelle tips om dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå føler jeg meg bare dum som postet dette her. Ja, jeg er fullstendig noob og grønn på dette feltet. Derfor ønsket jeg at kanskje noen kunne komme med feks 10 punkter? Tips og triks og litt lett fakta og undervisning for noen som ikke har det granne peiling.

fordi du ikke fikk noen tips med en gang? :fnise:

Anonymous poster hash: 4fe66...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB liker du slikt?

Lett dasking kan jeg gå med på

Du svarte ikke på spørsmålet mitt!

Anonymous poster hash: 2b5e4...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lese noen erotiske noveller med BDSM som tema, og se om du finner noe som fenger? Det er litt vanskelig å gi generelle tips om dette.

Forfattere pleier å skrive om det som er mest spennende å lese om, ikke nødvendigvis det som er trygt å gjennomføre, så fiksjonslitteratur er ikke noen bra guide til BDSM. Men det fins nok mer instruerende og undervisende bøker om temaet.

Anonymous poster hash: dc759...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi du ikke fikk noen tips med en gang? :fnise:

Anonymous poster hash: 4fe66...d67

Neiii, fordi jeg syntes det er litt småpinlig og litt tabu kanskje.. Jeg var dum nok til å ikke poste som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett dasking kan jeg gå med på Du svarte ikke på spørsmålet mitt! Anonymous poster hash: 2b5e4...e2b

Du får spørre på PM eller i det minste under fullt nick, kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant masse nyttig info på erotikknett faktisk.

Men hvordan skal jeg gå frem med dette til partneren min? Er det veldig fy fy, og kan jeg risikere at dette bare blir helt feil? Finnes det noe i bdsm som alle kan relatere til? Det må vel ikke nødvendigvis være fysisk straff inn i bildet eller vondter?

Endret av Alja91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BDSM er en stor verden, med fetisher i alle grader og variasjoner - ting du garantert ikke har hørt om før engang (jeg blir fortsatt overrasket inniblant over hva som finnes der ute). Så å gi generelle BDSM-råd synes hvertfall jeg er ganske vanskelig. Men det kan uansett være en god start å bli bevisste på hva dere tenner på og hva dere ønsker å få ut av et slikt 'paradigmeskifte'. Du nevner sadist/masochist - tenner du på å bli påført smerte? Og tenner partneren din på å påføre deg smerte (eller omvendt)? Vil du at han skal binde deg fast og piske deg til blods, for eksempel? Eller er dette utelukkende en del av å ville prøve 'noe nytt'?

Hvis man kun vil bruke BDSM-elementer for å 'krydre vaniljetilværelsen' så vil jeg kanskje heller se på ulike former for restraints, for eksempel, dersom det er nytt for dere. Det kan være noe så enkelt som et par håndjern, eller en form for cuffs (disse trenger ikke å koste skjorta, altså). Hva med å la ham binde deg fast spread eagle på senga, for eksempel? Kanskje gi deg et blindfold foran øynene, og erte deg mens du verken kan se eller bevege deg noe særlig? - Er det noe mer i den retningen du forestiller deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Forfattere pleier å skrive om det som er mest spennende å lese om, ikke nødvendigvis det som er trygt å gjennomføre, så fiksjonslitteratur er ikke noen bra guide til BDSM. Men det fins nok mer instruerende og undervisende bøker om temaet.

Anonymous poster hash: dc759...93d

Nå går jeg ut ifra at TS er et fornuftig menneske som ikke går rett på kattepisk, kniver og breath play. Erotiske noveller kan i alle tilfeller være en fin inspirasjon, og en god kilde når det kommer til å finne ut hvilke scenarioer man finner opphissende, som gjør at man kan implementere elementer man like i sitt eget sexliv. Det er ingen som sier at man er nødt til å følge dem til punkt og prikke heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant masse nyttig info på erotikknett faktisk.

Men hvordan skal jeg gå frem med dette til partneren min? Er det veldig fy fy, og kan jeg risikere at dette bare blir helt feil? Finnes det noe i bdsm som alle kan relatere til? Det må vel ikke nødvendigvis være fysisk straff inn i bildet eller vondter?

Du kan jo begynne med å finne ut hva som tenner han, og ikke tenner han. Hva han tenker om "lett, beginners" dominering og bondage som å binde hendene til senga, bruke bind foran øynene osv. Selve ordet BDSM kan få de fleste til å automatisk tenke på sado-masochisme, smerte og et rom med sex-huske og lærmasker. Det må ikke være noe vondt eller fysisk avstraffing i det hele tatt. Dere bestemmer hva det inneholder helt selv, etter hva dere tenner på og hvilke grenser dere ikke vil tråkke over.

Anonymous poster hash: dc759...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant masse nyttig info på erotikknett faktisk.

Men hvordan skal jeg gå frem med dette til partneren min? Er det veldig fy fy, og kan jeg risikere at dette bare blir helt feil? Finnes det noe i bdsm som alle kan relatere til? Det må vel ikke nødvendigvis være fysisk straff inn i bildet eller vondter?

Hvordan du skal gå frem avhenger litt av hva slags forhold du har til partneren din. Er dere åpne om sex så er det vel ikke verre enn at du kan si at 'du, jeg kom over noe her som jeg syntes var interessant, hva synes du om det?'.

Jeg tror de fleste kan relatere til dominans/underkastelse, da det er egenskaper som vi alle innehar i en eller annen grad, men når det gjelder mer spesifikke fetisher kommer det nok litt an på hva det er snakk om. Om det er snakk om litt light spanking eller om du er ute etter en 24/7-adult-baby-greie for eksempel (og ja, de eksisterer), er jo to ganske vidt forskjellige ting, for å si det forsiktig. BDSM trenger ikke ha noe som helst med smerte å gjøre - sadist/masochist er et eksempel på et forhold hvor smerte er sentralt for begge parter (S ønsker å gi og M ønsker å motta - merk at dette er forhold hvor denne dynamikken er ønskelig for partene, altså fullstendig consensual fra begges side), mens dom/sub-relasjonen ikke trenger å ha elementer av verken straff eller smerte. Det er opp til den enkelte hva man gjør det til, og akkurat slik ingen snøkrystaller er like, er heller ingen individer eller sammensetninger av dem (les: forhold) like heller. Man må finne ut av hva som passer best for en selv (og ens partner) - ikke for alle andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han en text.... " i kveld er det jeg som bestemmer..ok ? "

Får du ja binder du vedkommende på en sikker måte, bind for øynene.

Så lar du han vente mens du tar på deg noe som du føler deg sexy i. Han ser ingenting, kanskje han hører litt... å få noen til å vente bygger kun opp spenningen. Så lar du han føle hva du har på deg, kanskje det er strømper, lakk eller lær... så sitter du deg overskrevs han og lar han gjøre jobben...kanskje facesitting, før du puler han ?



Anonymous poster hash: cd6f0...fb0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...