AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Hei Jeg har i mange år slitt med overvekt, og div. slankekeurer og gud hvet hva. Har også vært mobbeoffer siden barneskolen, og sliter fortsatt med psyken etter dette. Det sisste året har det gått opp for meg at både trøstespiser, tvangspiser og overspiser.... Prøver selvfølgelig å jobbe med dette, men hvet liksom ikke helt hvordan jeg best bør jobbe med dette?? I mange debatter om overvekt, blir det sagt at man må få hjelp til å behandle den bakenforliggende spiseforstyrrelsen, og det skulle jeg gjerne, for livet er skikkelig jævig nå, og jeg ønsker å få ett normalt forhold til mat. Men hvor (i oslo) kan man få hjelp med denne typen spiseforstyrrelse??? Anonymous poster hash: cc9f1...cf2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Det er en egen spiseforstyrrelsespoliklinikk i Oslo. Gå til fastlegen din å få en henvisning til spesialisthelsetjenesten, enten DPS, privat psykolog eller denne spesialpoliklinikken. Anonymous poster hash: 7553d...eac
pantora Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Vil anbefale http://www.iks.no/ . De er en selvhjelpsorganisasjon, men de kan gi deg tips og råd om hvor du kan søke hjelp. Mange flotte damer som jobber der!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 TS Tusen takk for svar:) Anonymous poster hash: cc9f1...cf2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå