According To Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Trenger hjelp til reisemål i august måned. Relativt ute i god tid, og leter etter et sted hvor meg og samboer kan feriere i to uker i August . Ser etter et sted hvor en kan ligge på stranden og sole seg uten at en blir oppsøkt av massasjedamer og folk som selger drikkevarer hvert 2.minutt. For min del, hadde det vært et super pluss om det var noen shopping muligheter (Zara f.eks), da jeg liker å kombinere shopping/soling. Men dette er ikke et krav. Gjerne et sted hvor det ikke er så dyrt heller. Setter stor pris på tips og anbefalinger
Gjest SweetSunshine Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Hvor langt vil dere? Og hva er budsjettet?
According To Skrevet 24. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2013 Hvor langt vil dere? Og hva er budsjettet? Siden budsjettet ikke et helt storartet, tenker vi innen Europa. Maks 7-8000 pr pers...
caroprins Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Alcudia Mallorca. . Fine strender. Avslappet miljø. koselig spansk by og shoppingmuligheter i Palma by.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå