AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 jeg er forkjøla, og jeg lurer på om det er normalt å bli svimmel? er ikke bare litt svimmel altså, er utroolig svimmel, kvalm og slapp.. orker ingenting nesten :/ har utrolig vondt i hodet også:-( føler meg helt ''bortreist'' fryser sykt også! :O (skjelver)Anonymous poster hash: 19ac6...076
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Få i deg mat og vann har jo det.. spist spagetti og drukket sikkert 3-4 glass vann! :OAnonymous poster hash: 19ac6...076
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 ..Anonymous poster hash: 19ac6...076
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Har du tatt tempen da? Høres ut som du har feber, eller kanskje bihulebetennelse. Jeg blir ofte svimmel og tåkete i hodet når jeg er skikkelig forkjøla, ihvertfall hvis jeg snyter meg kraftig. Anonymous poster hash: 09f7c...a66
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Har du tatt tempen da? Høres ut som du har feber, eller kanskje bihulebetennelse. Jeg blir ofte svimmel og tåkete i hodet når jeg er skikkelig forkjøla, ihvertfall hvis jeg snyter meg kraftig. Anonymous poster hash: 09f7c...a66 ja, og har ikke feber noe jeg nesten var sikker på jeg hadde..? føles som om jeg har det hvertfal. men ok, takk for svar!Anonymous poster hash: 19ac6...076
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Ikke unormalt og bli svimmel ved forkjølelse. man er tett i alle kanaler og husk at balansen sitter i ørene og den blir påvirket av trykket som oppstår når man er tett i nesen og bihulene. Anonymous poster hash: 0b7fa...5b8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Ikke unormalt og bli svimmel ved forkjølelse. man er tett i alle kanaler og husk at balansen sitter i ørene og den blir påvirket av trykket som oppstår når man er tett i nesen og bihulene. Anonymous poster hash: 0b7fa...5b8 ok, takk Anonymous poster hash: 19ac6...076
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 :/Anonymous poster hash: 19ac6...076
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 ...Anonymous poster hash: 19ac6...076
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå