Gå til innhold

forkjølet og svimmel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er forkjøla, og jeg lurer på om det er normalt å bli svimmel? er ikke bare litt svimmel altså, er utroolig svimmel, kvalm og slapp.. orker ingenting nesten :/ har utrolig vondt i hodet også:-( føler meg helt ''bortreist''

fryser sykt også! :O (skjelver)

Anonymous poster hash: 19ac6...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få i deg mat og vann

har jo det.. spist spagetti og drukket sikkert 3-4 glass vann! :O

Skrevet

..

Skrevet

Har du tatt tempen da? Høres ut som du har feber, eller kanskje bihulebetennelse. Jeg blir ofte svimmel og tåkete i hodet når jeg er skikkelig forkjøla, ihvertfall hvis jeg snyter meg kraftig.

Anonymous poster hash: 09f7c...a66
Skrevet

Har du tatt tempen da? Høres ut som du har feber, eller kanskje bihulebetennelse. Jeg blir ofte svimmel og tåkete i hodet når jeg er skikkelig forkjøla, ihvertfall hvis jeg snyter meg kraftig. Anonymous poster hash: 09f7c...a66

ja, og har ikke feber noe jeg nesten var sikker på jeg hadde..? føles som om jeg har det hvertfal.

men ok, takk for svar!

Skrevet

Ikke unormalt og bli svimmel ved forkjølelse. man er tett i alle kanaler og husk at balansen sitter i ørene og den blir påvirket av trykket som oppstår når man er tett i nesen og bihulene.

Anonymous poster hash: 0b7fa...5b8
Skrevet

Ikke unormalt og bli svimmel ved forkjølelse. man er tett i alle kanaler og husk at balansen sitter i ørene og den blir påvirket av trykket som oppstår når man er tett i nesen og bihulene. Anonymous poster hash: 0b7fa...5b8

ok, takk ;)

Skrevet

:/

Skrevet

...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...