Gå til innhold

Fine, basic, hvite tskjorter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Noen som holder seg fint i vask og som ikke er helt gjennomsiktige.

Anonymous poster hash: b1e73...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til det har jeg bare en ting å si; gå på en herrebutikk og få dem sydd om. Du kommer til å lete til dommedag og litt til før du finner noe slikt i damebutikker. Har leita i årevis og har fremdeles til gode å finne noen som ikke er gjennomsiktige.



Anonymous poster hash: 783eb...177
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til det har jeg bare en ting å si; gå på en herrebutikk og få dem sydd om. Du kommer til å lete til dommedag og litt til før du finner noe slikt i damebutikker. Har leita i årevis og har fremdeles til gode å finne noen som ikke er gjennomsiktige. Anonymous poster hash: 783eb...177

Seriøst? Er det virkelig så vanskelig?

Anonymous poster hash: b1e73...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Er det virkelig så vanskelig?

Anonymous poster hash: b1e73...5c6

Jeg har i alle fall ikke funnet noe:\ Finner masse hvite skjorter, men enten har de dårlig passform eller så er de så gjennomsiktige at de kun kan brukes under gensre, og da kan man liksom ikke ta den av eller noe. Så til slutt kjøpte jeg herreskjorter... Skal ikke si du ikke kan finne på kvalitetsbutikker, eller på nettet, men de vanlige kjedebutikkene er bare å glemme etter min mening i alle fall.

Anonymous poster hash: 783eb...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fra Fillippa K og Topshop har jeg hatt i 6-7 år og de er like fine :)

Takk for tips! Jeg får sjekke de ut:)

Anonymous poster hash: b1e73...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fra kappahl. Hatt den i rundt et år nå, og den er fremdeles like fin. En smuuule gjennomsiktig, så om jeg for eks. skal bruke den i jobbsammenheng bruker jeg bare en hvit singlet under, for å være heeeelt sikker. Men med en hvit bh så funker den egentlig veldig fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...