AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 jeg har lyst å begynne å date, noen som har forslag til nettdating sider ? jeg er elendig til og beskrive meg selv og hva jeg ser etter i drømmemannen. noen som har forslag til hva en sånn profil må inneholde? jeg er 22 år jente\dame Anonymous poster hash: 0c83e...f33
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Legg ut noen bilder så får du nok meldinger... Anonymous poster hash: 847d6...9b0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 TS blir det ikke ofte sånn at man bare får respons av menn som kun er ute etter sex. ? jeg er på jakt etter et langvaring forhold. Anonymous poster hash: 0c83e...f33 1
Klukk klukk Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 TS blir det ikke ofte sånn at man bare får respons av menn som kun er ute etter sex. ? jeg er på jakt etter et langvaring forhold. Anonymous poster hash: 0c83e...f33 Den holdningen kan du legge fra deg med det samme. Den er mer avtennende for oss enn den jevne jenta syns at det å bare være ute etter sex er. Spesielt når du ikke har tenkt å legge mer innsats i å fremstå som et catch annet enn å spørre vagt om hvilke sider du skal bli medlem på. Alle sunne friske menn er kun ute etter sex. Din oppgave er da å gjøre deg mer verdifull enn bare det, men ikek gjennom trass, gnål og å spille hard to get. Men av å by litt på deg selv og innse det at du kanskje må ligge med menn uten at de blir værende i senga etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Bare overse alle som åpenbart er ute etter sex! Når du snakker med menn så finn ut hva de vil før du planlegger date. Ikke ligg med de før du virkelig vet at de er interessert i et forhold med deg. Jeg selv er ikke interessert i å ha sexpartnere, utenom kjærester, så hopper ikke til sengs før jeg vet at mannen og jeg er seriøse og begge har snakket om hva vi ønsker. Da er det mye mindre sjangse for at det du er redd for skjer. Man er ikke hard to get bare ford man ikke vil ligge med menn med en gang. Du kan jo skrive på profilen at du er ute etter en kjæreste, ikke tilfeldige møter Anonymous poster hash: f0cf7...5a4 1
Klukk klukk Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Bare overse alle som åpenbart er ute etter sex! Når du snakker med menn så finn ut hva de vil før du planlegger date. Ikke ligg med de før du virkelig vet at de er interessert i et forhold med deg. Jeg selv er ikke interessert i å ha sexpartnere, utenom kjærester, så hopper ikke til sengs før jeg vet at mannen og jeg er seriøse og begge har snakket om hva vi ønsker. Da er det mye mindre sjangse for at det du er redd for skjer. Man er ikke hard to get bare ford man ikke vil ligge med menn med en gang. Du kan jo skrive på profilen at du er ute etter en kjæreste, ikke tilfeldige møter Anonymous poster hash: f0cf7...5a4 Nei. Om du overser de som åpenbart kun er ute etter sex oppfordrer du til spill og manipulering, for uansett hvordan du vrir og vender på det, så er menn kun ute etter sex, enten de syns det er verdt å etablere seg med henne eller ikke. Ikke oppfordrer du bare til uærlighet fra mennenes side, men du legger fra deg muligheten til å faktisk få en mann som faktisk vil ha deg, fordi du stiller som krav at han i utgangspunktet skal være ute etter et forhold og se på en tiltrekkende jente som en vel verdt investering. I dette forsøke på å få menn til å forplikte seg, så oppnår du bare mindre emosjonell tilknytning fra deres side, da du legger opp til at sexen du deler ut er den store grunnen til å bli med deg, mens menn som faktisk ser på sex som en selvfølge trenger noe dypere for å ville investere i deg. Altså det du egentlig vil ha, en sterk investering er nettopp det du ikke får med de holdningene dine. Du vet han faktisk bryr seg om deg når han blir til tross for at han bare ville ha sex, enn en som blir fordi han vil ha sex, men førstnevnte krever en liten risiko fra jenta sin side også. Det er bare latterlig og ikke ville ha sex fordi den du er tiltrukket av ikke nødvendigvis syns at vaginaen din er verdt å knytte seg til med det første.
Gjest JakeGreen Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Til helvete med nettdating. Hva er galt med å møte folk i det virkelige liv? Det må snart bli slutt på at folk sitter og gjemmer seg bak PC-en og knapt ser på naboen. Er verden virkelig mer knyttet sammen enn før? For en latterlig spøk. Men on-topic, så tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye for hva som står og ikke står i profilen din. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Til helvete med nettdating. Hva er galt med å møte folk i det virkelige liv? Det må snart bli slutt på at folk sitter og gjemmer seg bak PC-en og knapt ser på naboen. Er verden virkelig mer knyttet sammen enn før? For en latterlig spøk. Men on-topic, så tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye for hva som står og ikke står i profilen din. Men hvor møter man folk i det virkelige liv? Jeg har ungene hos meg 65 % av tiden og de dagene går med til jobb, skole, fritidsinteresser, lage mat, lekser, vaske klær. De dagene jeg er alene forsøker jeg å ta igjen på jobb, få trent litt, besøke familie og venner, planlegge neste gang med ungene. Hvor treffer folk hverandre? Ingen av venninnene mine er single, ingen går ut på byen. Jeg kan godt gå på kino alene, men ikke ut på byen, det blir helt feil for meg. Jeg handler på matbutikken, går tur, er på biblioteket, er på bassenget. Overalt ser jeg par, ikke en singel man i mils omkrets. Er 45 år forresten Anonymous poster hash: cd750...dc5
Lagbugdc Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Eller spør en tilfeldig kollega om hun/han har bare lyst å bli med ut for helt random
Gjest JakeGreen Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Høres ut som nettdating er ideelt for deg. For svært mange nå har det fungert helt utmerket, så jeg ønsker deg lykke til. Men hvor møter man folk i det virkelige liv? Jeg har ungene hos meg 65 % av tiden og de dagene går med til jobb, skole, fritidsinteresser, lage mat, lekser, vaske klær. De dagene jeg er alene forsøker jeg å ta igjen på jobb, få trent litt, besøke familie og venner, planlegge neste gang med ungene. Hvor treffer folk hverandre? Ingen av venninnene mine er single, ingen går ut på byen. Jeg kan godt gå på kino alene, men ikke ut på byen, det blir helt feil for meg. Jeg handler på matbutikken, går tur, er på biblioteket, er på bassenget. Overalt ser jeg par, ikke en singel man i mils omkrets. Er 45 år forresten Anonymous poster hash: cd750...dc5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Høres ut som nettdating er ideelt for deg. For svært mange nå har det fungert helt utmerket, så jeg ønsker deg lykke til. Jeg er ikke ts, men takk for rådet likevel. Nettdating er utelukket, satser på å treffe noen i det virkelige liv. Hvsi ikke får det bare være :-) Anonymous poster hash: cd750...dc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå