AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Har meldt meg inn på sukker igjen (og jeg sa jeg aldri skulle drive med nettdating igjen haha), og allerede hagler det inn med meldinger. Er en som virker veldig interessant, har sendt noen meldinger og allerede har han bedt meg på kaffe. Men han har ikke fortalt noe om seg selv... Så jeg blir litt skeptisk. Hadde dere bare tatt den daten? Anonymous poster hash: a020d...b63
Hecubaa Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Med mindre dere skal møtes om en halvtime klarer du sikkert å få sendt et par spørsmål til til han? 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Med mindre dere skal møtes om en halvtime klarer du sikkert å få sendt et par spørsmål til til han? Hehe joda.. Jeg sa jeg var opptatt med trening etc og det var greit, han sa jeg måtte si fra når jeg kunne. Er det vanlig at menn er så raske med å be ut på date? Han virker nesten for god til å være sann.. dritkjekk mann på 40 år, hvorfor er han singel liksom Anonymous poster hash: a020d...b63
Gjest Gresshoppesang Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Hehe joda.. Jeg sa jeg var opptatt med trening etc og det var greit, han sa jeg måtte si fra når jeg kunne. Er det vanlig at menn er så raske med å be ut på date? Han virker nesten for god til å være sann.. dritkjekk mann på 40 år, hvorfor er han singel liksom Anonymous poster hash: a020d...b63 Fordi han ikke har funnet den rette? 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Fordi han ikke har funnet den rette? Kan godt være. Men jeg er så skeptisk til menn etter å ha blitt utsatt for utro drittsekker så derfor er jeg litt i tvil. Han virker hyggelig da, og har ikke sagt han vil fiste meg eller noe sånn så det er jo bra Anonymous poster hash: a020d...b63 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå