Gå til innhold

Potenspiller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min samboer har slitt de siste månedene med at han ikke får ereksjon. Det endte med at han trakk seg unna meg og jeg fikk veldig følelsen av at han ikke tente på meg mer og ikke var glad i meg lenger. En kveld klarte vi heldigvis å snakke om dette, og han sa han var like fortvilet som meg over at han ikke kunne ha sex med meg mer. Han samtykket i å oppsøke lege og fikk time dagen etter. Legen skrev ut noen piller til han som han sa, har ikke fått se disse pillene og han har ikke sagt noe mer om de. Regner med at han synes det er ubehagelig å ta disse pillene. Men nå har vi hatt sex noen ganger etter dette og regner med det er pillenes fortjeneste. Men kjenner jeg er så usikker på hvordan disse fungerer. Får menn med potenspiller reisning uansett. Så kan være at han har sex kun pga pillene og ikke fordi han tenner på meg? Vet jeg får svar nå om at vi må snakke sammen, og vi har fått et lite hull på den verkebyllen dette har vært, men dette er fortsatt et veldig sårt tema for oss. Vi har kun vært samboere i noen måneder, så sikkert derfor dette er ekstra fortvilende. Vi skulle jo hatt masse sex i denne perioden!

Lurer også på hva bivirkninger er av slike piller?

Anonymous poster hash: 4ed52...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han ikke hadde noe problem med dette tidligere, tviler jeg sterkt på at det er "din feil". Han ville vel uansett ikke ha vært sammen med deg hvis han ikke fant deg attraktiv. :)

Bivirkninger av "slike piller" går ikke an å fastsette, da du ikke har navn på de aktuelle pillene.



Anonymous poster hash: 680f0...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike piller man får av legen hjelper i all hovedsak på blodgjennomstrømning. Han må fortsatt være tent for at de skal virke.

Anonymous poster hash: 7bf35...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har slitt de siste månedene med at han ikke får ereksjon. Det endte med at han trakk seg unna meg og jeg fikk veldig følelsen av at han ikke tente på meg mer og ikke var glad i meg lenger. En kveld klarte vi heldigvis å snakke om dette, og han sa han var like fortvilet som meg over at han ikke kunne ha sex med meg mer. Han samtykket i å oppsøke lege og fikk time dagen etter. Legen skrev ut noen piller til han som han sa, har ikke fått se disse pillene og han har ikke sagt noe mer om de. Regner med at han synes det er ubehagelig å ta disse pillene. Men nå har vi hatt sex noen ganger etter dette og regner med det er pillenes fortjeneste. Men kjenner jeg er så usikker på hvordan disse fungerer. Får menn med potenspiller reisning uansett. Så kan være at han har sex kun pga pillene og ikke fordi han tenner på meg? Vet jeg får svar nå om at vi må snakke sammen, og vi har fått et lite hull på den verkebyllen dette har vært, men dette er fortsatt et veldig sårt tema for oss. Vi har kun vært samboere i noen måneder, så sikkert derfor dette er ekstra fortvilende. Vi skulle jo hatt masse sex i denne perioden!

Lurer også på hva bivirkninger er av slike piller?

Anonymous poster hash: 4ed52...efa

Her finnes det jo flere forskjellige typer piller, så vanskelig å si noe helt konkret uten den informasjonen.

Ereksjonsproblemer kan skyldes mange forskjellige ting, både fysiske og psykiske årsaker. Ofte kan dette komme i forbindelse med stress, mye arbeid, andre utfordringer. Det beste er selvsagt å gå for å løse årsaken til dette før man starter med potenspiller.

Det beste er selvfølgelig at dere to er åpne med hverandre om dette, snakker ut slik at du forstår problemet hans, og kanskje årsaken. Da kan du kanskje hjelpe.

Som flere skriver over, hjelper de fleste til økt blodgjennomstrømning, slik at man lettere blir stiv. Det kreves fortsatt lyst og hjelp til å bli stiv, men det går som regel lettere og man er lengere stiv.

Kan sikkert være forskjellige bivirkninger avhengig av type piller, høyere blodtrykk++, så man bør sikkert ikke ha hjerteproblemer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ubetinget ha lyst for at piller skal fungere. Det er ikke slik at man får ufrivillig ereksjon når man har tatt en pille, så fungerer det for dere er det fordi han har lyst på deg. Så enkelt er det.



Anonymous poster hash: 8fcc4...eab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg ble veldig lettet nå hvis det er sånn det er. For etter at han fikk disse pillene så har han fått ereksjon både kveld og morgen;-) Og i går gikk det faktisk helt uten hjelp av pillene!

Man må ubetinget ha lyst for at piller skal fungere. Det er ikke slik at man får ufrivillig ereksjon når man har tatt en pille, så fungerer det for dere er det fordi han har lyst på deg. Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: 8fcc4...eab

Anonymous poster hash: 4ed52...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...