Gå til innhold

Ikkje berre om du er mann eller dame...

Eg vil gjerne stemme, og eg er:  

1. 1. Eg vil gjerne stemme, og eg er:

• MTF Transvestitt (Male to Female)
      1
    • FTM Transvestitt
      0
    • MTF Transseksuell
      1
    • FTM transseksuell
      0
    • Transgender (shemale) - og ingen planar om vidare operasjon
      0
    • Mann, men kan bruke "feminine" artiklar/klede (metroseksuell/freestyler/etc)
      0
    • Kvinne, men kan bruka "maskuline" artiklar/klede
      11
    • A4-Mann (heilt "vanleg" mann utan interesse for noko feminint til meg sjølv)
      3
    • A4-kvinne (heilt "vanleg" kvinne utan interesse for noko maskulint til meg sjølv)
      50

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ei stund sidan var det ei avstemming der alder og om ein er kvinne/mann vart spurt om. Men det var jo langt i frå nok alternativ, så på ei lita oppfordring frå då så gjer eg eit nytt forsøk. Dog utan alder.

Og gjester: Registrer eder slik at de kan stemma, de òg - har lagt merke til at det er ein del "ikkje heilt A4" som svarar ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det var straks bedre mht båser, ja!

Gjest Poirot
Skrevet

Hva er maskuline klær?

Er jeg ikke en A4-kvinne fordi jeg innimellom har lånt sambos boxer?? Føler meg helt A4...

Skrevet
Hva er maskuline klær?

Er jeg ikke en A4-kvinne fordi jeg innimellom har lånt sambos boxer?? Føler meg helt A4...

Med maskuline klede tenkte eg på herreklede. Om då ikkje ein del herreklede er feminine - kan jo vera rom for tolking der...

Sette det opp slik for at menn og kvinner skal behandlast likt; dersom ein mann skal bli kalla "metroseksuell" fordi han kan bruka noko som tradisjonelt sett blir sett på som feminine artiklar, så burde det vera tilsvarande andre vegen òg.

Mange menn likar ikkje å få ein merkelapp på grunn av slikt noko, sidan dei kjenner seg heilt A4 - men om me ser litt rundt så er det definitivt sett merkelappar på menn... Litt sånn likestilling i praksis frå mi side altså ;)

Ein liten ekstra tanke: Eg meinar folk er heilt vanlege, sjølv om dei ikkje skulle ta det så tungt om dei ikkje følgjer "reglar" for kva som passar til menn og kvinner. A4-menneske er vel då dei som aldri bryt desse "reglane".

Skrevet
Er A5 jeg..

I så fall er jeg A3. Stort og komplisert ark :wink:

Skrevet

Jeg ville først sagt helt A4 kvinne.. men så har jeg ikke helt definisjonen inne på hva som evt. er "maskulint til meg selv" er...

Gjelder det bare klær - og er bukse/dress maskulint ?? .. eller gjelder det andre ting også? (Jeg vil nemlig ha eget verktøy .. :wink: - og det regnes vel som maskulint .. -..)

Skrevet

Eg tenker vel mest på klede, eller andre ting du har på deg (sko, makeup, smykke, ...) - og det går vel mest på om du held deg innanfor snevre grenser for kva som er akseptabelt som kvinneklede (~sko etc) - eller om du tør bryta litt ut av dei grensene.

Om du er usikker - tenk motsett, frå mannleg synspunkt ;)

Skrevet

.. og da ble jeg A4 kvinne :sjarmor:

Gjest Madley
Skrevet

Altså, jeg er

kvinne

lesbisk

Kler jeg meg ofte maskulint (hevder mine hetrofile venninner...)

Men like ofte feminint..etter dagsform...

So..pek meg til riktig bås????

Skrevet
Kler jeg meg ofte maskulint (hevder mine hotrefile venninner...)

Men like ofte feminint..etter dagsform...

So..pek meg til riktig bås????

Tja, sidan eg med "maskulint" eigentleg tenkte på "for menn":

Dersom du absolutt ikkje kunne tenka deg å bruka noko som er laga for menn (noko "maskulint") så er du A4 (i følge oppsettet mitt :)) - men om du tør bryta litt med slike normer, så er du ikkje det.

(Er kanskje litt vanskelegare for kvinner å finna ut om dei skal stemma slik, for finst det ein herremote damene kunne tenka seg sjølv, så blir det fort ein dameversjon av det - eller...?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...