JamesHardy Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg elsker biting. Både å bli bitt og det å bite selv. Overalt på kroppen. Skal være så det gjør vondt, men ikke så man må rømme lizm.. Husker jeg var på en datingside på nett og så at så mange skrev "jeg biter ikke.." Såååå skuffa da.. Noen som takler tannmerker i skinnet sitt eller er villige til å gi?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Jeg biter kun på det jeg akter å tygge på så det kunne blitt sølete. Anonymous poster hash: 1eb5e...748
ADTR Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Jeg elsker å bli bitt, men er litt redd for å bite selv. Jeg kan gjerne bli bitt så det er blåmerker dagen etter, men er usikker på om partneren min liker det selv. Har litt lyst til å prøve meg da.
JamesHardy Skrevet 24. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2013 Jeg elsker å bli bitt, men er litt redd for å bite selv. Jeg kan gjerne bli bitt så det er blåmerker dagen etter, men er usikker på om partneren min liker det selv. Har litt lyst til å prøve meg da. Man merker veldig fort hvor grensene går her. Ei jeg var med måtte jeg veilede ganske mye før hun klarte å bite hardt nok. Anna e nekta helt å bite og så plutselig beit til så det ble altfor vondt. Eller.. Det var faktisk ganske godt også, men vi var ute blandt folk så kunne liksom ikke slippe løs det dyriske der. Blir utrolig tent av biting og kloring. Det må vel være "riktig" da. Om det blir tygging så er det jo litt for mye. Blåmerker er helt okay. Får ikke blåmerker så lett da. Litt lettere på halsen forsåvidt. Synes det er digg å få sugemerker på halsen også. Er vel et sted på kroppen som er koblet skikkelig siden en kan gjøre så mye der som pirrer.
Eleutheria Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Jeg liker å bli bitt - særlig på halsen. Herlig :D
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Elsker det, både å bli bitt og bite selv :D merkelig nok bruker det ikke å være så populært Anonymous poster hash: 4e33f...e77
FrkHelene Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Jeg elsker og bli bitt\bite :D spesielt på halsen og øreflippen
zen Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Vet av noen som etterlater seg skikkelige bitemerker Kan formidle kontakt
JamesHardy Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2013 Vet av noen som etterlater seg skikkelige bitemerker Kan formidle kontakt Weeeeee! :D
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Jeg elsker å bli bitt, særlig i nakken/på halsen og i fitteleppene! Anonymous poster hash: bf4d6...b47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå