AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Vet ikke om dette egentlig skal postes i seksualitet, men men. Jeg opplever at kjæresten er sånn nesten over-redd for ballene sine. Om vi sitter og ser tv eller noe sånt, så liker jeg å legge meg helt inntil han, men han får nærmest panikk om jeg legger foten min mellom føttene hans, så da fjerner han foten min. Jeg er jo veldig rolig når jeg ligger sånn, så hadde uansett aldri slått leggen eller låret inn i ballene hans, og han sier jo selv at det ikke gjør vondt om jeg legger foten min i nærheten av dem Jeg lurer på om alle menn er sånn? Er dere så redd for ballene? Jeg skjønner at det må være helt forferdelig vondt å bli sparka der, men skal litt til at jeg klarer det da. Det er ikke det at jeg må ha foten min mellom føttene hans, men det er så comfy å ligge sånn Anonymous poster hash: 8b3c1...116
Tøytigern Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Vet ikke om dette egentlig skal postes i seksualitet, men men. Jeg opplever at kjæresten er sånn nesten over-redd for ballene sine. Om vi sitter og ser tv eller noe sånt, så liker jeg å legge meg helt inntil han, men han får nærmest panikk om jeg legger foten min mellom føttene hans, så da fjerner han foten min. Jeg er jo veldig rolig når jeg ligger sånn, så hadde uansett aldri slått leggen eller låret inn i ballene hans, og han sier jo selv at det ikke gjør vondt om jeg legger foten min i nærheten av dem Jeg lurer på om alle menn er sånn? Er dere så redd for ballene? Jeg skjønner at det må være helt forferdelig vondt å bli sparka der, men skal litt til at jeg klarer det da. Det er ikke det at jeg må ha foten min mellom føttene hans, men det er så comfy å ligge sånn Anonymous poster hash: 8b3c1...116 Ja.
JamesHardy Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Redd for dem? Eh.. Ja.. Menneh.. Når det kommer til slike ting som beskrevet.. Nei. Med mindre det er klemming, knipsing, slag, spark eller biting involvert så er det meste helt okay. Faktisk litt digg å ha kontakt i nærheten av stellet også.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Våre baller er litt som deres pupper, de består av nerver og fett. Selvfølgelig gjør det vondt når de skvises, men det er ikke så ille som alle skal ha det til. Anonymous poster hash: f8ae4...b97 1
Tøytigern Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Våre baller er litt som deres pupper, de består av nerver og fett. Selvfølgelig gjør det vondt når de skvises, men det er ikke så ille som alle skal ha det til. Anonymous poster hash: f8ae4...b97 De er ikke som puppene i det hele tatt. Å få et støt i pungen er som å få et støt direkte på nerven i albuen. Det er ikke det samme. Damer blir ikke fullstendig ødelagt av å slå puppen mot noe. TS: Ballene er ømfindlige og ømme saker. Det trenger ikke være et slag for at det skal være vondt. Det er nok med en dult eller at du skyver mot dem med foten din. Hvis han ikke vil ha noe der, så respekter det. Han er ikke "overredd". Det blir som å si at du er overredd for øynene dine fordi du ikke vil ha en kulepenn opp i ansiktet.
Tøytigern Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Redd for dem? Eh.. Ja.. Menneh.. Når det kommer til slike ting som beskrevet.. Nei. Med mindre det er klemming, knipsing, slag, spark eller biting involvert så er det meste helt okay. Faktisk litt digg å ha kontakt i nærheten av stellet også. Kanskje derfor han ikke vil ha en fot der, fordi han ikke er intressert i en ereksjon der og da..? It happens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå