AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Hei. På tirsdag ble jeg halveis kjent med en fyr på college, fordi venninnene mine ville prøve å spleise oss av en eller annen grunn. Han likte den idèen. Han hadde etterpå fortalt mine venninner at han synes jeg var pen og at han ikke hadde noe imot å bli bedre kjent med meg. I går spurte han meg om jeg ville finne på noe med han på mandag, vi planlagte først å gå ut, men siden det er kaldt foreslo han at vi skulle heller dra hjem til ham. Av en eller annen grunn tror venninnene (Ikke de samme som ville spleise oss) mine at han kommer til å forvente at vi skal ha sex. Så jeg tenker, hva er deres mening? Jeg er 17 år gammel og han er 18. Personlig synes at det er litt tåpelig å bare anta at han er ute etter sex. Anonymous poster hash: c0e18...b72
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 skulle han mot formodning prøve seg på noe så veit du hvertfall hva slags gutt det er. om dere ender opp med å ha det gøy sammen å se at dere kanskje kan like hverandre så er jo det bare bra. ALLE menn er ikke sånn at de nesten forventer sex så fort jenta er innenfor døra Anonymous poster hash: 8f889...849 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Hvordan skal jeg vite hva han tenker tenker du? jeg vet ikke om han er kun ute etter sex. kanskje, kanskje ikke. Anonymous poster hash: 173ca...723
Gjest Summers Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 I går spurte han meg om jeg ville finne på noe med han på mandag, vi planlagte først å gå ut, men siden det er kaldt foreslo han at vi skulle heller dra hjem til ham. Anonymous poster hash: c0e18...b72 Vet ikke om jeg hadde kjøpt den, for når dere skulle gå ut så skulle dere vel spise eller gjøre aktivitetene inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå