Gjest Vib-jenta Skrevet 9. mai 2004 #1 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har i mitt liv prøvd to vibratorer. Den gamle jeg hadde for lenge siden var utrolig bra. Kjøpte den på kondomeriet, husker ikke hva den heter, men den var hvit og så ut som en penis. Kunne både massere og putte den inn ...UTEN GLIDEKREM! Fullkomment! (dessverre kastet jeg den...) Den jeg har nå er den rosa ormen til Cupidoshop. Den er bra å massere med hvis jeg er ganske kåt på forhånd. Ellers må jeg bruke mye glidekrem med den. Kan ikke putte den inn uten glidekrem. Ofte tar det lang tid før jeg går når jeg masserer... (Har ikke partner!) Jeg kan selvsagt bare kjøpe ny vibrator. Noen som har en å anbefale? Jeg lurer på om fuktigheten i skjeden min kan ha forandret seg også - siden jeg må bruke så mye glidekrem... (at det ikke bare har med vibratortype å gjøre). Har nettopp slutte på p-sprøyte.... Tenker litt på det i forhold til sexpartner... at jeg kanskje ikke er våt nok (selv om jeg er kåt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå