Gå til innhold

Kontakt etter fantastisk date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på date med en gutt fra sukker igår. Det var jeg som tok initiativ til det første møtet forresten. Vi har hatt en veldig god tone over nettet, som utviklet seg til å bli fantastisk i virkeligheten. Praten fløt perfekt, tonen var leken og flørtete, vi lo masse, lange blikk, tilfeldige berøringer. Rett og slett helt perfekt. Og jeg er nesten hundre prosent sikker på at han følte det samme. Han ga iallefall tydelig uttrykk for det. Vi møttes i 2-tiden og var sammen til halv 6 ca fordi han måtte rekke å spise og sånt før han skulle på jobb. 2.5-3 timer ut i daten kysset han meg. Et helt fantastisk kyss, som gjorde meg helt skjelven. Når han hadde kysset på meg så han på meg, smilte og kysset meg igjen. Ikke klining, bare et mykt kyss.

Da vi skulle si hadet kysset han meg igjen. Denne gangen litt lengre. Så så han på meg, smilte og sa "vi snakkes", da smilte jeg tilbake og sa at det gjorde vi nok, og da sa han "jeg håper da det!" før han kysset meg igjen og vi gikk hver til vårt.

Dette var igår og etterpå har jeg ikke hørt noe. Jeg er helt ødelagt. Har aldri falt så fort for en gutt før, aldri følt at jeg passet så perfekt med noen, og at det bare var full klaff. Jeg vet at han ikke er så veldig glad i å sende sms. Så nå er jeg kjemperedd for at jeg har mistolket alt og at han ikke er interessert, og ikke har lyst til å treffe meg igjen.

Vi bor begge i Trondheim, og er i midten av 20-årene hvis det har noe å si.

Har noen erfaringer med kontakt etter første date? Hvor lenge jeg bør vente før jeg gir opp, evt sender melding selv. Men siden jeg tok initiativet til å treffes føler jeg at det nå er litt opp til ham. Det er jammen ikke lett bestandig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vent. Han er opptatt, eller bare venter. Noen følger også "the three day rule" ang. å ta kontakt etter en date.

Ingen grunn til å stresse. Har det gått mer en uke, så kan du evt. ta kontakt for å forsikre deg om han ikke er interessert i noe mer.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Da vi skulle si hadet kysset han meg igjen. Denne gangen litt lengre. Så så han på meg, smilte og sa "vi snakkes", da smilte jeg tilbake og sa at det gjorde vi nok, og da sa han "jeg håper da det!" før han kysset meg igjen og vi gikk hver til vårt.

Tror du svarte litt feil der. Det kan høres ut som jatting hvis man ikke sier det riktig tone, og spesielt hvis du ikke svarer på oppfølgingsspørsmålet hans.

Husk også at "vi snakkes" ikke betyr det samme som "jeg ringer deg"

Skrevet

Kan du ikke sende melding nå da hvor du sier takk for i går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...