AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Er jeg den eneste jenten med fantasier som løper løpsk her inne? Jeg kan havne i dagdrømmeland når jeg leser om trekant, bdsm, jentesex osv Noen brukere skriver om sex med ordentlig innlevelse og da lever jeg meg også inn i det Det virker som "runketrollene" er menn, så jeg må spørre Anonymous poster hash: cc80f...16b
Gjest Sagarmatha Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Det virker som "runketrollene" er menn, så jeg må spørre Anonymous poster hash: cc80f...16b Det avviste du den myten!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Jeg troller ikke!Anonymous poster hash: cc80f...16b
Gjest Sagarmatha Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Jeg troller ikke!Anonymous poster hash: cc80f...16b Jeg har misforstått hva et ronketroll er.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Det gleder meg å høre. Jeg får inntrykk av jentene her stort sett ikke blir kåte av det det skrives om her. Jeg derimot, alltid kåt. Er jeg den eneste jenten med fantasier som løper løpsk her inne? Jeg kan havne i dagdrømmeland når jeg leser om trekant, bdsm, jentesex osv Noen brukere skriver om sex med ordentlig innlevelse og da lever jeg meg også inn i det Det virker som "runketrollene" er menn, så jeg må spørre Anonymous poster hash: cc80f...16b Anonymous poster hash: caf0c...fb9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Er jeg den eneste jenten med fantasier som løper løpsk her inne? Jeg kan havne i dagdrømmeland når jeg leser om trekant, bdsm, jentesex osv Noen brukere skriver om sex med ordentlig innlevelse og da lever jeg meg også inn i det Det virker som "runketrollene" er menn, så jeg må spørre Anonymous poster hash: cc80f...16b Nei, jeg har det på samme måte Anonymous poster hash: 852da...709
Gjest Raindrops Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Det er ikke alltid det skal så mye til å sette fantasien i gang, så ja, jeg har absolutt blitt kåt av å lese noen innlegg her inne. Men det skjer relativt sjeldent i forhold til hvor mye jeg faktisk leser. Men jeg har enda til gode å lage en runketråd. 1
Gjest bråkar Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Hvordan vil egentlig en runketråd av en kvinne se ut? Har det i det hele tatt skjedd at en kvinne har startet en runketråd her? Det er ikke alltid det skal så mye til å sette fantasien i gang, så ja, jeg har absolutt blitt kåt av å lese noen innlegg her inne. Men det skjer relativt sjeldent i forhold til hvor mye jeg faktisk leser. Men jeg har enda til gode å lage en runketråd.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Så artig, en meta-runketråd. Anonymous poster hash: c9954...b47
Gjest Raindrops Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Hvordan vil egentlig en runketråd av en kvinne se ut? Har det i det hele tatt skjedd at en kvinne har startet en runketråd her? Det har det helt sikker, men alle vet at kvinner ikke gjør slike ting, så derfor blir de alltid anklaget for å være menn
Gjest bråkar Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Og i samliv og relasjoner er det menn som står bak alle de anonyme trådene. Det har det helt sikker, men alle vet at kvinner ikke gjør slike ting, så derfor blir de alltid anklaget for å være menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå