Gå til innhold

Adventskalender med sex, til samboer, tips?


RewardOfValour

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ønsker å sprite opp/gjøre sexen mer spennende med samboer. Derfor ønsker jeg å lage en adventskalender som har seksualt innhold. Det skal ikke være ting jeg skal kjøpe. Men kanskje noen ordtak, eller ideer til ting jeg kan skrive for hver dag, eller bilder. Ting som jeg kan hinte til eller noe... Forskjellige seksuelle greier man kan gjøre, som vi ikke har gjort før. Tenkte kanskje å skrive noe for hver dag, noe med seksuelt innhold. Noen som har gjort noe sånt før? Tips til hva det går an å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

"Vert du stor og heit når handa er på leit?"

"sug og svelg. God helg!"

"No er det snart jula. Skal me pula?"

"Legg deg på senga, no skal me bænga!" - den var litt søk....

"Vis meg ein ball så skal hovmod stå for fall"

"Gje meg eit smil. Så får du litt klin"

"Gje meg ei rosa så skal me kosa"

"I kveld er eg øm. kom og tøm"

"Du som er min REX, skal vi ha sex?"

"Eg har lyst å suge, skal vi gå å ruge?"

Desse passar nok best på nynorsk. Synd eg ikkje har nokon eg kan skriva desse til......

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skyte inn at eksen ga meg en dick-in-a-box i julekalenderen forrige advent. Litt vanskelig å gi om man er jente, og veldig subtilt var det jo ikke, men det gjorde nytten likevel :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ha et litt "frekt" bilde av deg selv (naken, i undertøy) i en av lukene f.eks? Hvis du er komfortabelt med det :) tror han hadde satt pris på det, hehe...

Og ellers.. Kanskje ting dere kan gjøre i senga. En dag blir det blowjob, en annen dag noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo ha et litt "frekt" bilde av deg selv (naken, i undertøy) i en av lukene f.eks? Hvis du er komfortabelt med det :) tror han hadde satt pris på det, hehe...

Og ellers.. Kanskje ting dere kan gjøre i senga. En dag blir det blowjob, en annen dag noe annet..

Eller frekke bilder i alle lukene... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv mange ertende/opphissende lapper eller du kan lage sms adventskalendre som du sender ham hver dag på jobb... da kåter du han opp og han kan ikke gjøre noe med det mens han venter på å komme seg hjem. Bygge opp spenning er viktig.

Noen av dem er ting du skal gjøre seksuelt. Noen er at han får bilde på mms, feks av din røde sexy trutmunn.. et bilde av en pupp eller to..... les erotiske noveller og send ham en ophissende setning tatt fra novellen. Skriv en lapp med " i dag får du en blowjob i dusjen før jobb.... eller en kjappis når du kommer hjem..
en deilig masasje.... det er masse seksuelle ordtak på nettet.... Adventskallenderen handler om å erte, bygge opp erotisk spenning og forventning.... det skal være lite, enkelt og erotisk :)



Anonymous poster hash: 7f8a2...977
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta 24 bilder av deg. Litt mindre klær hver dag..det blir som en strippe kalender. Så bygger det seg opp mot slutten hvor han får lov å kle av deg det siste plagget julemorgen....

Strippekalender er både morsomt, søtt og sexy... alle menn liker dette :)



Anonymous poster hash: 7f8a2...977
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tanken på et bilde per dag. Helt uskyldig, fint bilde fra 1.desember som bare blir litt og litt frekkere for hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tanken på et bilde per dag. Helt uskyldig, fint bilde fra 1.desember som bare blir litt og litt frekkere for hver dag.

Og slenger man på noen søte/morsomme ansiktsuttrykk, trutt munn eller /og å holde opp et a4 ark med dagens tall på - eventuellt skrive noen tennende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.... når jeg tenker på deg må jeg kose med meg selv.....

....... blir kåt av å tenke på pikken din...

.....blir kåt av å tenke på hendene dine.....

....... blir kåt av å tenke på tungen din......

........ blir kåt av tanken på å suge deg.....

...... lengter etter å bli fylt opp av deg.......

....... masasjeoljen venter......

...... i dag skal jeg blindfolde deg.....

....... lyst på noe..."godt"...?

....jeg vet om noe..."lurt".......

....... har kjøpt nye strømper.....

...... i kveld skal jeg binde deg fast......

......... klar for en kjappis ?.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips, fint med litt inspirasjon. Har ikke bestemt meg helt enda hvordan jeg skal gjøre det, men kommer til å bruke noe av det dere har foreslått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta 24 bilder av deg. Litt mindre klær hver dag..det blir som en strippe kalender. Så bygger det seg opp mot slutten hvor han får lov å kle av deg det siste plagget julemorgen....

Strippekalender er både morsomt, søtt og sexy... alle menn liker dette :)

Anonymous poster hash: 7f8a2...977

Nei, ikke stripp mer og mer la han ta av siste plagget. Det virker litt... trashy.

Ta gjerne av alt selv på julekvelden, men ikke ta et bilde som viser alt. Gjør du det sånn bør det jo være en overraskelse med WOW! faktor og ikke "Jaha, så kom endelig nakenbildet..."

Pointet med 24 frekke bilder i desember må jo være å gi han noe visuelt av deg å fantasere om.

Ikke å gjøre han kåtere og kåtere fram mot sex etter én mnd..

Spenningen med en sånn kalender blir "Hvordan ser hun ut i dag?"

Menn er annerledes enn kvinner på det punktet her.

Vi er ikke fans av laaang stimulering mot samleie.

Men vi liker frekke bilder av dere vi kan ha i hodet under sexfantasier.

Å få det er en pakkekalender :)

Edit: Og nei, alle menn elsker ikke dette. Noen blir flau og lurer på hvordan de skal unngå at andre får se den kalenderen...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Må bare skyte inn at eksen ga meg en dick-in-a-box i julekalenderen forrige advent. Litt vanskelig å gi om man er jente, og veldig subtilt var det jo ikke, men det gjorde nytten likevel :laugh:

Da hadde jeg forventet sangen og, altså:

http://www.youtube.com/watch?v=q3cGBYjYNKY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som ville strippe mer og mer: -Hvor mye skulle dere egentlig ha på dere 1ste desember, for å kunne ta av ett og ett plagg? spør min kjære her. Godt poeng...

-Guud så kjedelig, sier hun til meg. -Da måtte du lett med lupe på bildene for å se dagens forsvunne øredobber...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...