Gå til innhold

Zalando og returer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har opplevd at Zalando bruker sinnsykt lang tid på returene? Jeg sendte noe i returer for tre uker siden, og de finner visstnok ingenting om dette i systemene sine. Har opplevd dette et par ganger tidligere også.

Har jeg bare hatt uflaks, eller er dette et sted man bør unngå? Er temmelig irritert, for det er snakk om klær for over 4000 kroner, som på magisk vis har forsvunnet. ._.



Anonymous poster hash: f0795...19c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sendt mye i retur, ikke hatt noe problem.



Anonymous poster hash: 4d153...b2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problem ja. Når det ordnet seg fikk jeg et gavekort på noen få kroner som plaster på såret - og det måtte brukes innen svært kort tid. Jeg ga bare beskjed om at jeg ikke hadde tenkt å bruke mer penger hos de.

Greit nok at feil skjer, men det var alltid jeg som måtte ta kontakt. Første gang sa de at alt var i orden og at pengene var på vei. To uker etter hadde jeg fortsatt ingen penger, og måtte ta kontakt igjen. Nei, da var returen borte, de skulle se på det. Så måtte jeg kontakte de en siste gang for å høre hva resultatet av deres "vi skal se på det" ble. Tok vel halvannen måned totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noen problemer med returer, men jeg kranglet med de i fire måneder angående en regning jeg hadde betalt for lengst og som de fortsatte å sende meg purringer på. Jeg fikk til slutt en knapp mail med en forklaring om at de hadde innført nytt system og derfor hadde mistet betalingsbekreftelsen og en beklagelse samt rabattkort på 200 kroner, men denne hendelsen ga ikke mersmak til videre shopping hos de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk sporinga for å se om de har mottatt forsendelsen eller om den "henger" ett sted?

Jeg har bare sendt noe i retur én gang og det tok nesten 4 uker før pengene var tilbake på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...