AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Igår hadde jeg sex med min nye flørt, og fikk årets sprutorgasme.. Det var helt vilt og sinnsykt deilig! Men, sengen fikk en stor flekk på seg.. Den var gul rundt og fargeløs inni. Er dette urin? Er så redd og flau over dette.. Anonymous poster hash: d7b90...c2a
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Det hender at det kan være spor av det i væsken, å man må tenke på det at det kommer fra urinrøret. Men det der er nok bare misfarging så lenge det ikke lukter urin så er det heller ikke urin
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Hei - det kommer nødvendigvis ikke fra urinrøret... Kan gjøre det, men ikke for alle (inkludert meg) Mange tror at dette kun kommer fra urinrøret - ja, det finnes faktisk folk der ute som ikke tror vi jenter kan ejakulere, men at vi bare "tisser" på oss. Kan være lurt å lese om temaet.692px-Skenes_gland.jpg Ikke vær redd, ikke vær flau - dette er helt naturlig. Skal innrømme jeg hadde samme tankene de første gangene jeg erfarte dette, men nå slipper jeg meg løs og bare nyter det. Og sannelig blir det bare bedre og bedre. (Det slår vanlig orgasme og klitorisorgasme for min del) Anonymous poster hash: bddec...7e0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå