Gå til innhold

Sinnsykt vondt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet ikke om dette er riktig plass, jeg er helt fersk innpå her :sjokkert:

Problemet mitt er at:

Jeg er 18 (snart 19) år og har et ganske stort problem. Har vært sammen med kjæresten min i 2.5 år, og før hadde vi sex opptil 5 ganger daglig (jepp..) men nå er det helt plutselig blitt jævlig vondt!

Det går om vi bruker laaaaaaaaaang tid og glidekrem, og han er meeeget forsiktig, men det er fortsatt helt jævlig etterpå. Føles som om jeg har fått små sår i ''inngangen'', og det er jævlig og sitte, gå og ikke minst tisse etterpå, svir som f***.. Det er fysisk umulig og gjennomføre sex mer en 1 gang pr helg, og det er ganske rart mot 5 ganger daglig før.. Heldigvis ser vi hverandre bare i helgen så jeg har en uke til å komme meg på uten mas og stress fra han..

Forige helg skulle vi prøve oss på en sjappis, der vi starta valsen med meg øverst men det føltes som om jeg skulle sprenge fra A til Å.. Det var helt grusomt.. og da tenker jeg automatisk at det er noe galt med meg, er jo trossalt laget for at det skal komme en hel baby ut der..

Dette er et ganske stort problem for når jeg vet hvor vondt det er både under og etterpå så gruer jeg meg, og det gjør at jeg ikke har lyst, noe som gjør han ganske frustrert...

Dette var litt detaljert, men håper på svar!
Hilsen frustrert.. :(



Anonymous poster hash: b0271...9a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det er noe som har blitt slik nå, og ikke alltid vært sånn, tenker jeg at en tur til legen ikke er å forakte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klamydia kan gjøre at samleie blir vondt for jenter. Han kan ikke ha vært utro og skaffet seg no greier? Ikke sånn frekt ment, men det er jo en mulighet

Anonymous poster hash: 4a0fc...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sex 5 ganger daglig er kanskje i meste laget. Hvem er det som tar initiativ til det? Er det du, eller kjæresten som egentlig har lyst? Jeg forstår om det blir prestasjonsangst, og at det kan bli litt mye, og at det kanskje er derfor du får vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!
Skal ta en tur til legen nå til uken, er jo en mulighet med klamydia eller noe...

Ja, vet 5 ganger er en del, men vi var nyforelsket :)
Nå er det mest han som tar intiativ, jeg har jo lyst jeg og men jeg vet det gjør vondt, enten under eller etterpå.. Så føler jeg meg så fæl når jeg må stoppe han underveis fordi det er vondt, så da vil jeg helst ikke begynne i det hele tatt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...