Gå til innhold

Høysensitiv?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller.. Nærtakende?

Jg er veldig sensitiv for måten folk uttrykker seg til meg på. Henger meg opp i detaljer, nesten tvangsaktig.

Jeg er fullstendig klar over det! Men samtidig tror jeg ikke at jeg tar feil på noen måte, jeg oppfatter bare mer enn andre og leser mellom linjene.

Men kan jeg være høysensitiv?

Jeg krangler mye med kjæresten, siden jeg ikke klarer å overse frekke tonefall f.eks. Jeg tar innover meg alt mulig. Analyserer og tenker.

Anonymous poster hash: efeaa...842

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes en test du kan ta på nett som vil fortelle deg mer om du er høysensitiv. Er høysensitiv selv og vet jo at det fort kan by på en del utfordringer.

Skrevet

Kan være alt fra personlighetsforstyrrelse til bare litt dårlig selvtillit. Om det er viktig for deg å finne ut dette, må du selvsagt utredes hos profesjonelle.



Anonymous poster hash: 43b53...337
Skrevet

Det er ikke så viktig å vite at jeg drar til psykolog for det altså, bare lurte :)

Anonymous poster hash: efeaa...842

Skrevet

Nærtakende. Jobb med deg selv.

Anonymous poster hash: d5e09...75f

  • Liker 1
Skrevet

Nærtakende. Jobb med deg selv. Anonymous poster hash: d5e09...75f

Hvordan gjør man det da? ;)

Anonymous poster hash: efeaa...842

Skrevet

Nærtakende. Jobb med deg selv.

Anonymous poster hash: d5e09...75f

det er like mye de andre, som ikke tar hensyn til andre, som skal jobbe med seg selv

er selv høysensitiv og det er ikke lett i dagens samfunn

Anonymous poster hash: ba9a6...069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...