Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det egentlig typiske gutte eller jentetegn, eller er dette bare en myte? Har du hatt "symptomer" som du har hørt er spesielle for et av kjønnene? Og vet du hva det blir - altså om kjønnet stemmer i forhold til "symptomet"? *de som alt har født vet vel iallefall hva slags kjønn det ble :wink: *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først troede jeg faktisk at jeg kunne sige forskel, da jeg uden sex lyst med mine 3 jenter, så blev jeg gravid med knotte og var som en kanin i løbe tid nu er jeg gravid igen med en gutt og nu er sexlysten helt væk, så der røg den teori :hoho: det er nok en myte, det samme gælder størrelsen var enorm med jenterne var lille med knotten men er igen enorm nu denne gang så endnu engang niks, vi kvinder må nok nøjes med at stole på ul'en den er vel den eneste som kan sige hva det bliver alt andet er bare skrøner.

Skrevet

Jeg har merket det på oppkast og magen. Når jeg gikk med jentene la jeg skikkelig på meg rundt rompa og man kunne se bakfra at jeg var gravid. Med gutten hadde jeg bare "ball" på magen. Og det ser det ut som nå og, til tirsdag skal jeg til ul og da for vi se, om det blir jente eller gutt.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hva spiser du?

Sunn og frisk mat eller har du bare lyst på hamburger og pommes frites?

Skrevet

Spiser både sunn mat og mindre sunn mat. Har ikke spesielle lyster på noen av delene.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Da er det nok et intetkjønn, vennen min.

Skrevet
Jeg har merket det på oppkast og magen. Når jeg gikk med jentene la jeg skikkelig på meg rundt rompa og man kunne se bakfra at jeg var gravid. Med gutten hadde jeg bare "ball" på magen. Og det ser det ut som nå og' date=' til tirsdag skal jeg til ul og da for vi se, om det blir jente eller gutt.[/quote']

Hadde skikkelig "ball" på magen og ut kom ei jente!! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Her er en annen myte:

Hvis man i fjerde måned får unormalt stygg hud så er det fordi en liten pike stjeler skjønnheten fra moren sin...

Clea

Skrevet
Her er en annen myte:

Hvis man i fjerde måned får unormalt stygg hud så er det fordi en liten pike stjeler skjønnheten fra moren sin...

Clea

Har hatt mange jentetegn denne gangen. Har to gutter fra før og til nå har dette svangerskapet vært ganske annerledes. Altfor tidlig å si om jeg har gutte- el jentefasong på magen, men dette med stygg hud har kommet nå. Har aldri hatt kviser hverken i ansiktet eller på kroppen. Hatt veldig pen og jevn hud (hør jeg skryter a...), men nå har jeg fått uren hud og flere kviser i fjestet og på kroppen... Hatt flere kviser på disse fire mnd enn jeg har hatt hittil iivet...

Skrevet

Hei :-)

Jeg fikk masse kviser i forrige svangerskap.og fotballmage.......og ut kom en liten nydelig gutt! Så teorien stemmer ikke her :ler:

Nå tror alle at jeg får jente fordi dette svangerskapet er så helt annerledes med kvalme og elendighet :tunge1: men selv tror jeg nå at det er en liten gutt denne gangen også!

-Charmina :)

Skrevet
Da er det nok et intetkjønn' date=' vennen min.[/quote']

:o Nuvel, bare å holde seg til de nøytrale fargene da :ler::tunge1:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Lysegult er da fint.

Man skal ikke tro på alle disse reglene om hva, hvis og når om hvilket kjønn man venter.

Det finnes mange slike og om du tar for deg alle, bør du vente tvillinger, en av hvert kjønn for at de skal stemme.

Lukke te! :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har alle "guttetegnene", men på ultralyd konstanterte legen at det er ei jente... Jeg har begynt å kjøpe rosa, men er ikke helt sikker før hun (?) ligger i armene mine. :-?

Gjest *nurket*
Skrevet

Hei,

Jeg har laget en oversikt på siden min over typiske jente og gutte tegn, hentet fra nettet (husker ikke helt hvor). Her

Vi visste i forrige svangerskap at vi ventet en gutt, og tegnene viste 50 - 50 sjanse :-)

Skrevet
Hei,

Jeg har laget en oversikt på siden min over typiske jente og gutte tegn, hentet fra nettet (husker ikke helt hvor). Her

Vi visste i forrige svangerskap at vi ventet en gutt, og tegnene viste 50 - 50 sjanse :-)

Skal eg tru på det blir det nok ei lita tulle her i huset. Det hadde vore arti for bestemor er så lei av å strikke kvite babyklær, så no går det i rosa :ler:

Skrevet

Guttemage denne gangen også, samt lik puls som sist. men denne gangen ble det jente.

Skrevet

Jeg hadde masse jentetegn- og jeg hadde jente mage- så absolutt alle trodde det var ei jente- men ut kom en skjønn gutt..

Så det stemmer nok noen ganger- og noen ganger ikke!

Skrevet

Men, er det slik at hvis du har fått barn tidligere og du har hatt sånn og sånn tegn, og så har du helt motsatt neste gang - at det er forskjellige kjønn da?

Klønete sagt, men; De to andre gangene jeg har gått gravid har svangerskapene vært ganske like - både mht form og mage og ca overtid i forhold til termin...

Denne gangen har foreløbig svangerskapet vært ganske så annerledes fra de to tidligere gangene... Er det veldig sannsynlig at jeg venter jente nå - når de to andre er gutter?

Skrevet

hei igjen!

Min tante hadde først to helt like svangerskap før hun i det tredje opplevde alt helt annerledes!Men det var gutt hver eneste gang - så man kan ikke si noe med sikkerhet nei!

Klem Charmina

:babysmokk: 86 dager til termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...