AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hei alle KG damer, nå har det seg slik at jeg har fått mange matcher på tinder, men damene er ikke veldig snakkesalig av seg. Hva bruker dere tinder til? og hva ønsker dere ut av det? Anonymous poster hash: 1fe65...84c
Neket Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Leste her inne før i kveld at det var en del som var på Tinder selv om de var i forhold, for å tilfredsstille sin nysgjerrighet og for bekreftelse... Ellers er det vel en kjent sak at det oftest er mannen som må ta initiativ på datingsider etc 1
amomyme Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Jeg bruker tinder for å forhåpentligvis kunne treffe noen, men jeg er ikke den som tar initiativ til en samtale. Bør jeg som dame prøve å starte en samtale? Er sjenert både når det gjelder å møte folk og når det kommer til tinder. I tillegg så har jeg ikke peiling på hva jeg skal skrive. Kan hende du har noen sånne som meg. Forslag tas i mot med takk, selv om dette ikke er min tråd.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Vel, det er nå en kjent sak at det forventes i like stor grad at kvinner tar initiativ lik som menn. Når man har fått en match, så er det jo allerede avslørt at to personer liker hverandre, så det burde ikke være så vanskelig å vise interesse. Det handler da om å bidra til å holde en samtale i gang, flørte og kose seg for så å se om det kan bli til en date eller mer. Det er da relativt urettferdig om det er slik at det alltid er mannen som må ta initiativet da det kun blir han som kan tape. At han må klare å imponere henne, men ikke omvendt viser da allerede at denne damen har litt vel høye tanker om seg selv Anonymous poster hash: 1fe65...84c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Jeg bruker tinder for å forhåpentligvis kunne treffe noen, men jeg er ikke den som tar initiativ til en samtale. Bør jeg som dame prøve å starte en samtale? Er sjenert både når det gjelder å møte folk og når det kommer til tinder. I tillegg så har jeg ikke peiling på hva jeg skal skrive. Kan hende du har noen sånne som meg. Forslag tas i mot med takk, selv om dette ikke er min tråd. Skriver med en fyr nå. Han åpnet jo freidig med et "hei". Wow, icebreaker!! Og spesielt da hvis jeg svarer med bare et "hei" tilbake. Men, jeg svarte hei tilbake og kommenterte direkte det ene bildet hans. Så da snakker vi om det temaet. Så får vi se hvor det ender. Jeg er pratsom av natur, men det er grenser for hvor lenge jeg gidder å sitte og draaaa ordene ut av folk. Ser det er mange som lier å fremstå som sporty, da det er mye bilder fra skiløypen, fjellturer og i dykkerutstyr, samt båtliv. Interesserer du deg for noe av det er jo det noe å snakke om!Anonymous poster hash: 6aa7b...047
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå