Dlarah Skrevet 23. november 2013 #21 Skrevet 23. november 2013 Hunger games kan ikke sies å vær perverse, men elendige. Har ikke lest bøkene, men makan til skvipfilm skal man lete lenge etter, snakker da om den første, da det er den eneste jeg har sett, eller har tenkt å se! 2
MockingJay Skrevet 23. november 2013 #22 Skrevet 23. november 2013 Kjempebra at de har delt den siste filmen opp i to deler, slik som de gjorde med den siste Harry Potter filmen. Det betyr at gleden varer lengre<3 Jaaaa:-D
lalaz Skrevet 23. november 2013 #23 Skrevet 23. november 2013 Det blir forresten TO til filmer, fønix part 1 og 2 :D Jeg forstår at de vil ha mest mulig ut av serien og lager to filmer, men den siste boken var den desidert kjedeligste, dessverre. 2
Aphrodite Skrevet 23. november 2013 #24 Skrevet 23. november 2013 Hunger games må jo være en av de bedre bøkene og filmene siden Harry Potter og ringenes herre. Husker jeg satt på stranda i Rhodos og gråt meg igjennom mesteparten. Satt forøvrig å gråt meg igjennom hele filmen på kino på onsdag også.. Stakkars folk som var med meg! Det siste kysset til Katniss og Peeta holdt på knekke meg totalt. Og ingen andre enn de som har lest boka viste jo hvorfor Det blir forresten TO til filmer, fønix part 1 og 2 :D Jeg gråt også av det kysset. Jeg gruer meg til de to neste filmene Mockingjay part 1 og 2, nettopp fordi hvordan dynamikken mellom Peeta og Katniss blir. Jeg gråt faktisk flere ganger i filmen. Men nå er jeg ganske fan da
studerende Skrevet 24. november 2013 #25 Skrevet 24. november 2013 (endret) Det er da klart at filmen blir brutal når det dreier seg om å beskrive et brutalt diktatur. Jeg kan ikke helt se hvordan denne filmen skal være verre enn eks 1984, V for vendetta eller andre filmer/bøker/tegneserier som tar for seg det samme temet. Synes tvert imot den var litt puslete. Jeg er slett ikke enig i at den er spekulativ. Den tar opp viktige temaer som kollektiv avstraffelse, demokrati, altruisme og vennskap. Serien er kanskje ikke den beste som noen gang er skrevet, men jeg har inntrykk av at den er viktigere enn de fleste andre ungdomsbøker/serier Endret 24. november 2013 av studerende 4
Tabris Skrevet 24. november 2013 #26 Skrevet 24. november 2013 Jeg har lest bøkene og synes vel egentlig de er temmelig svake. HP og Ender's Game (i hvert fall første boka) synes jeg er mye bedre skrevet som ungdomslitteratur enn Hunger Games. Men hvis denne fyren skal slenge ut slike påstander så må han jo begrunne dem. Hvis ikke så er det ikke vits i å høre på ham. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #27 Skrevet 24. november 2013 Jeg synes den er klisjefylt, lite nyskapende og heller urealistisk. Og ja, jeg er klar over at det er sci-fi og ikke ment å passe inn i verden i dag, men jeg får ikke det til å gå rundt i et bredere perspektiv. At konseptet er brutalt har jeg ingen problemer med. Og jeg synes heller ikke fans er hjernevaskede eller dumme som liker det. Dere skal få gjøre som dere vil. Men det plager meg litt når fans absolutt mååå omvende meg med alskens pjatt om hvor søøøt Katniss er og hvor rørende historien er når jeg sier jeg ikke liker den. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 1
Gjest Ozelot Skrevet 24. november 2013 #28 Skrevet 24. november 2013 Jeg synes den er klisjefylt, lite nyskapende og heller urealistisk. Og ja, jeg er klar over at det er sci-fi og ikke ment å passe inn i verden i dag, men jeg får ikke det til å gå rundt i et bredere perspektiv. At konseptet er brutalt har jeg ingen problemer med. Og jeg synes heller ikke fans er hjernevaskede eller dumme som liker det. Dere skal få gjøre som dere vil. Men det plager meg litt når fans absolutt mååå omvende meg med alskens pjatt om hvor søøøt Katniss er og hvor rørende historien er når jeg sier jeg ikke liker den. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 Hun er jo søt da.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #29 Skrevet 24. november 2013 Hun er jo søt da. Jeg synes karakteren er platt og skuespilleren middelmådig. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 1
Gjest Booker Skrevet 24. november 2013 #30 Skrevet 24. november 2013 (endret) Jeg synes karakteren er platt og skuespilleren middelmådig. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 Ahahahahahhhhhh.. "middelmådige" skuespiller vinner Oscar som 22 åring Endret 24. november 2013 av Booker
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #31 Skrevet 24. november 2013 Ahahahahahhhhhh Kjempeartig. Nei, jeg synes ikke Jennifer Lawrence er en særlig god skuespillerinne. Kan være på grunn av karakteren, men de andre filmene jeg har sett med henne har ikke overbevist meg, så. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 1
Gjest Booker Skrevet 24. november 2013 #32 Skrevet 24. november 2013 Kjempeartig. Nei, jeg synes ikke Jennifer Lawrence er en særlig god skuespillerinne. Kan være på grunn av karakteren, men de andre filmene jeg har sett med henne har ikke overbevist meg, så. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_and_nominations_received_by_Jennifer_Lawrence Aldri sett noen så ung med et så stort talent.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #33 Skrevet 24. november 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_and_nominations_received_by_Jennifer_Lawrence Aldri sett noen så ung med et så stort talent. Nei vel. Dama appellerer ikke til meg. Jeg synes hun er platt og kjedelig. At du synes hun er søt og at hun har mottatt priser er meg revnende likegyldig. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 1
Gjest Booker Skrevet 24. november 2013 #34 Skrevet 24. november 2013 Nei vel. Dama appellerer ikke til meg. Jeg synes hun er platt og kjedelig. At du synes hun er søt og at hun har mottatt priser er meg revnende likegyldig. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 At hun ikke appelerer til deg er en helt annen sak, men å si at hun ikke er en god skuespiller er jo helt bak mål. Å modta så mange priser i så ung alder er jo bevis på hvor dyktig hun er. Syntes det er tett å si at fordi du ikke liker henne gjør henne til en dårlig skuespiller, det har uansett ikke noe med tråden å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #35 Skrevet 24. november 2013 At Katniss er "søt" er vel det dårligste argumentet for å lese bøkene/se filmene. Hun er (selvfølgelig) flatere og mer pusete i filmene enn i bøkene, men jeg synes likevel ikke karakteren er søt (selv om skuespilleren har et søtt utseende). For øvrig er jeg enig med Dlarah her oppe i at førstefilmen var dårlig. Så om det er det eneste man har fått med seg av Hunger Games, så skjønner jeg godt at man ikke har stort til overs for konseptet. Film nr. 2 er imidlertid mye bedre. Og bøkene naturligvis enda bedre igjen. Jeg leser mye rart, og Hunger Games er absolutt blant de bedre ungdomsbøkene jeg har lest på en stund. Den unngår til og med en klassisk Hollywood-happily-ever-after-slutt. Anonymous poster hash: f8a95...184 4
miramis Skrevet 24. november 2013 #36 Skrevet 24. november 2013 Jaaadaaa .... vi trenger ikke høre historiene bak enhver ting hele tiden da..... Forøvrig synes jeg at filmene er kjempebra, og jeg gleder meg til de to neste! Pluss at Katniss Everdeen er kjempesøt Filmene er ekstremt skuffende, bøkene er ok men gidder ikke lese de om igjen for å si det slikt. Hun som spiller Katniss er så prektig at jeg spyr. Hilsen en som overhodet ikke er kresen på hverken bøker eller filmer.
miramis Skrevet 24. november 2013 #37 Skrevet 24. november 2013 At hun ikke appelerer til deg er en helt annen sak, men å si at hun ikke er en god skuespiller er jo helt bak mål. Å modta så mange priser i så ung alder er jo bevis på hvor dyktig hun er. Syntes det er tett å si at fordi du ikke liker henne gjør henne til en dårlig skuespiller, det har uansett ikke noe med tråden å gjøre. Twilight har vunnet mange priser, mens Leonardo aldri har fått en Oscar. Idiotisk å sette lit til hvor bra noe er bare etter nominasjoner og slikt. 1
Gjest Booker Skrevet 25. november 2013 #38 Skrevet 25. november 2013 Twilight har vunnet mange priser, mens Leonardo aldri har fått en Oscar. Idiotisk å sette lit til hvor bra noe er bare etter nominasjoner og slikt. Twilight har vunnet jalla priser. Leo har vunnet Golden Globe, nominert til 3 Oscar, 9 Golden Globe ect. Twilight har blitt nominert til best kiss på MTV...... sier sitt om hvor talentet ligger.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #39 Skrevet 25. november 2013 At hun ikke appelerer til deg er en helt annen sak, men å si at hun ikke er en god skuespiller er jo helt bak mål. Å modta så mange priser i så ung alder er jo bevis på hvor dyktig hun er. Syntes det er tett å si at fordi du ikke liker henne gjør henne til en dårlig skuespiller, det har uansett ikke noe med tråden å gjøre. Jeg synes fortsatt ikke hun er noen flink skuespiller. Hun er for mye av et 'pent bilde' til det. Gode skuespillere gir langt mer av seg selv enn det hun gjør. Når jeg ser filmene, ser jeg Jennifer Lawrence spille Katniss Everdeen. Jeg vil ikke se Jennifer i det hele tatt. Jeg vil se Katniss. Men så synes jeg konseptet suger og at gjennomførelsen i sin helhet ikke gjør det bedre, så at skuespilleren fremstår middelmådig er vel å forvente. Men jeg synes fortsatt ikke hun imponerer, uansett hvor mange priser hun har fått. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 1
Gjest Ozelot Skrevet 25. november 2013 #40 Skrevet 25. november 2013 Jeg synes karakteren er platt og skuespilleren middelmådig. Anonymous poster hash: 21e77...0f4 DU er middelmådig som ikke kan se et bra talent + utseende om du så stirrer på det(filmen). Over alt, i alle filmanmeldelser så sier dem at det er JLaw som gjør nivået høyere i filmen, fordi hun spiller så utrolig bra, Så der er du i mindretall faktisk. Dessuten, når jeg har sett henne på intervju osv, så virker hun som en jordnær jente, litt som Lea Michele, og ikke sånn som mange andre Hollywood skuespillere som er falske som bare det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå