Gå til innhold

Strap-on

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Fordi da er man homo.

Anonymous poster hash: 86d31...c59

Selvfølgelig, som man spør..

Ikke at jeg er enig med deg, men det er uansett ingen motsetning mellom det å være mann og det å være homofil, så den holder ikke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi da er man homo.

Anonymous poster hash: 86d31...c59

Tullprat, homo blir man først etter å ha sett "Fire bryllup og en gravferd" :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Hehe, ser hva du mener. Men hvis kjønnene hadde vært byttet om, og noe hadde blitt sett på som "defeminiserende", ville denne tråden nå har vært stappa full av frådende kvinnfolk :nigo:

Dekvinnifiserende ville vært riktig ordbruk forresten :)

Ser også hva du mener, men nå var det jo jeg som syntes det var demannifiserende, og du hadde ikke sett meg fråde over omvendt scenario. Jeg er for likestilling, til en viss grad, men ser også at kjønnene er ikke like, det er forskjeller mellom oss, hvorfor benekte det?

Uansett, jeg misliker egentlig kvinner som oppførerer seg alt for mandig og brautende, tøffe jenter med ben i nesen og røffe ord liksom, det er ikke helt min greie. Kunne aldri vært venninne med en slik en, og enda mindre i et forhold. Men det blir igjen noe helt annet enn at min kjære mann gjør en handling som jeg stusser litt over, han er like fullt min store, sterke, beskyttende, kjekke mann :)

Anonymous poster hash: 43723...795

• Liker 1
Skrevet

Anonymous poster hash: 13605...99a

Vet ikke helt hva som skjedde her jeg, skriver fra iPad og ser at hele sitatboksen mistet alt innholdet sitt. Men ville vare svare deg på det at det sprutet fra analen når du finger han. Det har jeg aldri opplevd før og skjønner ikke helt hva det kan være? Om du bruker mye glidemiddel blandet med spytt har jeg merket at noe glidemiddel skummer seg? Kanskje det er dette du ser? Men du vil jo ikke kjenne det som sprut da. Men du kan kanskje kjenne "strålingen" innvending? Blodstrømninger og slikt? Sener som trekker seg sammen etc.? Det kan jeg kjenne innimellom, og kan jo nesten føles ut som om noe spruter? Ikke vet jeg :P men on det faktisk spruter ut en hvit masse som ser ut som sæd fra rumpen hans så tror jeg kanskje han burde får sjekket ut dette?

Anonymous poster hash: 43723...795

Skrevet

Dette er desverre en overdrivelse :)

Jeg er kvinne og jeg elsker å motta analsex.

Samboeren min er også strap-on frelst, og rimming og fingring der da, det skjer litt oftere. Syntes det er helt greit å gjøre dette, og det tenner meg ganske mye. Men akkurat strap-on delen er jeg litt usikker på. Han er egentlig en stor og kraftig mann, også veldig muskuløs og slikt. Men jeg føler det blir så rart å se han sitte der i alle 4 med rumpa opp i været for at jeg skal ta han med strap-on liksom!

Jeg skjønner deg veldig godt, og jeg liker heller ikke ta min mann med strap-on når han står på alle 4, så vi gjør det i misjonæren med meg øverst. Da hender det ofte at penisen hans blir liggende i klem mellom magene våre og bevegelsene gjør at han får orgasme. Jeg synes det er ganske fint jeg da.

Anonymous poster hash: 19ec5...061

Skrevet

Jeg er kvinne og jeg elsker å motta analsex.

Anonymous poster hash: 19ec5...061

Ja, jeg sa ikke at dere ikke eksisterer.

Skrevet

Hvis han er trygg nok på seg selv og deg til at han tør å akseptere og be deg om noe han VET er litt kontroversielt ... Da er han mann så det holder!!

Skrevet

Hvis han er trygg nok på seg selv og deg til at han tør å akseptere og be deg om noe han VET er litt kontroversielt ... Da er han mann så det holder!!

Jeg tenker at det handler mye om å tørre å leve, å gi faen i alle tradisjonelle kjønnsroller og sosiale (men akk så vage) konstruksjoner. Ikke nødvendigvis om at man er mann eller kvinne fordi man nettopp tør, men at man er et modig vesen og om det ikke fortjener respekt så vet ikke jeg.

Jeg er altså ikke uenig med deg, ville bare flisespikke litt rundt ;)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg har blitt helt hekta på strap-om, etter at dama gjorde dette på meg! Jeg blir helt hysterisk, gal å vill når orgasmen kommer, dama syns det er deilig å se meg sånn å koser seg når jeg skriker som en gal!

• Liker 1
  • 1 år senere...
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er en del av seksualiteten hans. Det kan være ekstra opphissende å være den som blir dominert, også for menn, som ofte blir sett på som den dominerende. Det er ikke sikkert at det er grunnen til at typen din likte det så godt, det kan bare være at han likte det så godt....

Snakk med ham og finn ut hvorfor han liker det så godt. Noen ganger kan mannen også være noens bitch eller tøs.... det er bare oppfriskende.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det er en del av seksualiteten hans. Det kan være ekstra opphissende å være den som blir dominert, også for menn, som ofte blir sett på som den dominerende. Det er ikke sikkert at det er grunnen til at typen din likte det så godt, det kan bare være at han likte det så godt....

Snakk med ham og finn ut hvorfor han liker det så godt. Noen ganger kan mannen også være noens bitch eller tøs.... det er bare oppfriskende.

Dama gjør dette, gir meg bare himmelske orgasmer, blir helt gal og vill når hun tar meg til krampene kommer, jeg kommer med voldsomme hyl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...