Gå til innhold

Han vil, men samtidig ikke? Eller? Forvirret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en flørt gående med en fyr. Vi møttes gjennom jobb, og uten å gå i detalj, så er "rollen" hans viktigere enn min. Jobbsammenhengen vi møttes i, gjør jeg frivillig, mens han gjør det "ufrivillig". Når vi møtes, lyser han opp. Til og med våre kollegaer har kommentert dette. Han gjør også små, seksuelle tilnærmelser i form av klåing, og vi har utvekslet en del dirty sms. På grunn av jobbsituasjonene våre, møtes vi stort sett gjennom jobb. For noen uker siden var vi på en konferanse på et hotell. Vi møttes ute i lobbyen død et var slutt. Vi klemte, og under klemmen sa han: "Jeg sovner til bildet ditt hver kveld." (Uken før hadde han fått et bilde - egentlig ganske uskyldig, men med en "vågal" tekst. Responsen hans var upåklagelig, og han ba meg til og med gjøre meg klar for en kveld med ham.) Men da vi løste opp klemmen, sa han: "Jeg kan virkelig ikke blande business og pleasure". Og så kom det noen og forstyrret oss. Jeg måtte dessuten dra, men sendte ham en melding senere og lurte på hva han hadde ment. Da svarte han bare at han syntes det var sjarmerende at jeg grublet over noe han hadde sagt.

Nå lurer jeg på: Betyr det at han faktisk har lyst på meg (og ikke bare synes det er spenning i å sende sms og klå når vi møtes?), og at han etter konferansen skulle ønske han kunne ta meg med til hotellrommet sitt, men ikke turte på grunn av jobben? Bør jeg smøre meg med tålmodighet og vente på en invitasjon fra ham når han er hjemme og har tid og lyst?

Anonymous poster hash: c2aa3...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil pule i hvertfall. Er ikke sikkert det er noe mer enn det.

Neimen, det er bedre enn ingenting. Så lenge han ikke har kommet med "tomme" komplimenter og handlinger...

Men når han har holdt på slik over såpass "lang" tid, så må vel i det minste lysten være ekte?!

Anonymous poster hash: c2aa3...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han sersjant? 22 år? Høy og mørk?Anonymous poster hash: 1e4db...f5d

Langt fra sersjant, eldre enn 22 år, men ja: Høy og mørk.

Tror vi begge kan slappe av - det er nok ikke samme fyr. ;)

Anonymous poster hash: c2aa3...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe måtte bare sjekke. Er i en lignende Situasjon som deg. Så jeg stiller det samme Spm ;-)

Anonymous poster hash: 1e4db...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør igjen hva han mente.

At han vrir seg unna et såpass viktig spørsmål med at "det er sjarmerende av deg å lure" høres ikke lovende ut i mine ører ihvertfall. Tipper han er en god skuespiller som liker å flørte og tease og få oppmerksomhet.



Anonymous poster hash: 6d709...db2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, det er bedre enn ingenting. Så lenge han ikke har kommet med "tomme" komplimenter og handlinger...

Men når han har holdt på slik over såpass "lang" tid, så må vel i det minste lysten være ekte?!

Anonymous poster hash: c2aa3...516

Ja, han har ekte lyst til å pule deg.

Menn er ikke som damer. Hvis menn viser interesse så vil de pule. Enkelt og greit.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på Chuck Norris! Bekrefter.Anonymous poster hash: a4666...409

Den skjønte jeg ikke.

Anonymous poster hash: c2aa3...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...