Gjest Pterodactylkake Skrevet 9. mai 2004 #1 Skrevet 9. mai 2004 Har lenge letet etter en parfyme som ikkeer for sterk/konete/søt. Brukte Hugo før men den ble jeg lei av, men kjøpte Donna i går, fysj og nam nå stinker jeg fint tror dette skal bli mitt sniffevaremerke, og ska alltid lukte sånn. Hva er deres favorittparfymer? Søte eller sterke eller overdamete? Det skal ikke være lettå finne noe. Likte også lukten av en jeg ikke husker navnet på. Den var oransj på bunnen og blå på toppen. Ny sommerlukt eller noe var det.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #3 Skrevet 9. mai 2004 Neida, det er ikke reklamering Jeg liker sånne søte parfymer jeg. Nå bruker jeg Noa, Jadore og Lacoste Pour Femme..
Arkana Skrevet 9. mai 2004 #4 Skrevet 9. mai 2004 Jeg liker søte, krydrete lukter. Har i mange år nå brukt Shafali (Yves Rocher), den passer perfekt til meg. Cerrutti 1881 liker jeg også veldig godt, men jeg finner den ikke lenger. :cry:
Gjest Pterodactylkake Skrevet 9. mai 2004 #5 Skrevet 9. mai 2004 har det ikke noe med din originale kroppslukt også hvordan parfymen passer til deg? For parfymer jeg har luktet på andre, lukter avogtil rart på meg...
Ingeborg Skrevet 9. mai 2004 #6 Skrevet 9. mai 2004 har det ikke noe med din originale kroppslukt også hvordan parfymen passer til deg? For parfymer jeg har luktet på andre' date=' lukter avogtil rart på meg...[/quote'] Stemmer, hvordan en parfyme "tilpasser" seg huden din, er veldig individuelt. Selv bruker jeg lette, litt krydrete dufter: "Touch" fra Burberry eller lilla Eternity til daglig, og så Lolita Lempicka (lilla epleformet flaske) til kveldsbruk.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #7 Skrevet 9. mai 2004 Stemmer det ja. Min bestemor f.eks kan ikke bruke parfyme med mye blomster i. Hun prøvde min Noa på håndleddet, og på henne luktet det absolutt ikke noe godt. Det som lukter godt på noen, lukter tydeligvis ikke det samme på en andre..
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #8 Skrevet 9. mai 2004 Jeg bruker D&G's Light Blue til daglig, den er så frisk! Også bruker jeg Dior Addict når jeg skal ut eller no, den er ganske kraftig og lukter kjempegodt! Men kan nesten ikke ha på en sprut engang, før det lukter over hele huset.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #9 Skrevet 9. mai 2004 Hva slags DONNA var det? tempore donna av Laura Biagiotti liker jeg kjempegodt.
Gjest Seleena Skrevet 9. mai 2004 #10 Skrevet 9. mai 2004 Brukar litt "romantiske" perfymar eg. Likar verken sporty eller krydder luktar. Den eg brukar no heiter Cindy Crawford - den var veldig god på meg. Har og Hugo i skapet som og er veldig god!
Amarone Skrevet 9. mai 2004 #11 Skrevet 9. mai 2004 Jeg bruker mest Addict fra Dior, og nå Eau vitaminee (den gule!) fra Biotherm. Den er sommerlig. Addict er søt og krydret, og skaper litt vaniljelukt på meg. Og hvis jeg trener og har på den, kommer krydderet bedre frem - jeg lukter da vanilje og litt kanel - faktisk litt som risgrøt! Amarone
Saeria Skrevet 9. mai 2004 #12 Skrevet 9. mai 2004 Jeg elsker lette, sommerlige dufter. Laura og L'eau D'issey er mine absolutte favoritter. Jeg bruker L'eu D'issey uten alkohol. Er så greit i solen. Cool water brukte jeg mye før, og er en mer sporty duft som jeg synes er god. Angel brukte jeg også mye før, men nå har tydeligvis huden min endret seg litt, og den lukter ikke noe godt på meg lenger. :cry: Så her sitter jeg da, med en nesten full flakong til ingen nytte.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2004 #13 Skrevet 9. mai 2004 Hva slags DONNA var det? tempore donna av Laura Biagiotti liker jeg kjempegodt. Eller Donna av Sergio Tacchini? Clea
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #14 Skrevet 9. mai 2004 Jeg bruker Noa til vanlig, den lukter kjempegodt. Fått flere positive kommentarer om den også! :-) Har også D&G Femme som jeg brukte før jeg byttet til Noa. Bruker den innimellom også.
Isiselin Skrevet 9. mai 2004 #15 Skrevet 9. mai 2004 Er veldig glad i Laura og Davidoff Cool Water. Skal kjøpe meg ny parfyme nå til uken, men jeg klarer ikke helt å velge. Kanskje jeg tar en av disse som jeg har nevnt eller jeg finner noe som ligner.
Saeria Skrevet 9. mai 2004 #16 Skrevet 9. mai 2004 Er veldig glad i Laura og Davidoff Cool Water. Skal kjøpe meg ny parfyme nå til uken' date=' men jeg klarer ikke helt å velge. Kanskje jeg tar en av disse som jeg har nevnt eller jeg finner noe som ligner.[/quote'] Sniff på L'eau D'issey uten alkohol. Hvis du liker den er den genial til sommerbruk. Ingen fare for å få flekker på huden pga. at du har bært godlukt i sola. :D
jossa Skrevet 9. mai 2004 #17 Skrevet 9. mai 2004 Min yndlingsparfyme er Poeme, fra Lancome! Pussig hvor forskjellig duftene virker på kvinner. Jeg prøvde en som heter Laila, (lansert av en norsk fyr i USA) fordi jeg hadde hørt så mye god omtale av den. Men fysj og fy !! Den passet ikke meg. Jeg bruker også Lou Lou, og får mange komplimenter for den. Vanlig kommentar da er: "Jøss er det den?! Den er ikke god på meg." Vet faktisk ikke om noen andre som bruker den.
Gjest muffen2 Skrevet 9. mai 2004 #18 Skrevet 9. mai 2004 Mine favoritter er deep red og intense fra hugo boss, men nå skal jeg kjøpe meg coco mademoiselle. Synes den har en sexy lukt. Laura føler jeg alle har eller har hatt, synes den lukter litt kjipt...
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2004 #19 Skrevet 9. mai 2004 Brukar litt "romantiske" perfymar eg. Likar verken sporty eller krydder luktar. Den eg brukar no heiter Cindy Crawford - den var veldig god på meg. Har og Hugo i skapet som og er veldig god! Cindy Crawfords feminine er kjempegod ja Og billig fant jeg ut.
Andrine22 Skrevet 9. mai 2004 #20 Skrevet 9. mai 2004 Jeg også eeelsker Donna, det er liksom sååå meg! Det er varemerket mitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå