Gå til innhold

Ikke trang nok = dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en og samme kjæreste i fem år. Og denne kjæresten (som nå er eks) har over gjennomsnittet stor og tykk penis, så han var altså litt stor. Og denne penisen gikk jo inn i meg så å si hver eneste dag, om ikke flere ganger om dagen i fem år. Så fitta mi har vel formet seg til hans penis?

Nå har jeg vært singel i omtrent fire måneder og har hatt sex med to stk. Han siste var også ganske tykk, så det føltes trangt når han gikk inn i meg. Så der følte jeg meg "bra" når han gikk inn, fordi jeg følte at det var trangt og dermed er det godt for han.

Men han første, som jeg i tillegg likte godt en liten periode, har jeg ikke en så god følelse for når det gjelder sexen. Han var ikke liten, tror han også var litt større enn gjennomsnittet. Tipper rundt 16 cm og fin tykkelse. Men han er mindre enn eksen min og det merket jeg... for når han gikk inn var det så lett. Hjalp jo ikke så mye at jeg tente utrolig på han og dermed ble veeeldig våt. Men jeg følte meg ikke trang i det hele tatt og prøvde å se om han reagerte, men jeg er ikke helt sikker.

Jeg har ikke snakket med han om det, ikke tørr jeg heller. Er jeg dømt til ikke-så-trang fitte for alltid pga. min eks gigapenis?



Anonymous poster hash: f38d2...036
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du synes det er et problem kan du trene pubococcygeus-muskelen (PC-muskelen) din. Da vil du kunne stramme til nedentil når han er inne i deg slik at det blir et bedre «tak» og kjennes ut som om det er trangere.

Et kjapt google-søk vil gi deg forslag til hvordan du finner riktig muskel og forskjellige knipeøvelser du kan utføre for å trene PC-muskelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh...vid fitte er helt ok. Er jo bare å spe på med litt anal.



Anonymous poster hash: f09bb...ea9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh...vid fitte er helt ok. Er jo bare å spe på med litt anal. Anonymous poster hash: f09bb...ea9

Huffda

Anonymous poster hash: 2a7ee...a84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Vil ikke tro jeg har så vid fitte. Får ofte høre at jeg er trang osv. Men akkurat han her så har jeg ikke hørt en dritt. Det eneste jeg hørte dagen etter sexen var "Du er så sykt deilig" men han har ikke sagt noe om at jeg var trang eller for vid. Vi begge er ihvertfall enige om at vi var litt uheldige med sex da jeg fikk mensen MENS vi hadde sex.. var ikke mye, men vi måtte jo stoppe opp. Så ble litt kjipt. Kanskje det har noe å si på at jeg er i tvil osv.

Men å trene på PCmuskelen var ingen dum ide da :)



Anonymous poster hash: f38d2...036
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er jo bare å knipe litt mens man har sex - bedre for begge parter. At andre jenter ikke tenker på det synes jeg er helt tåpelig, spesielt hvis de er redde for å være vide. Det er jo helt opplagt.



Anonymous poster hash: 02798...bfa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knipeøvelser gjør underverker. Jeg har alltid vært trang, og jeg har en "uvane" at jeg sitter å kniper ganske ofte, haha. Det er egentlig veldig merkelig, men jeg tenker ikke over det i det hele tatt. Men jeg tror at dette er grunnen til at jeg er så trang. Har hatt samme kjæreste i tre år nå, og en annen kjæreste fire år før det, og de var ca samme størrelse begge to, og det er like trangt ennå, noen ganger er det direkte vondt fordi det er så trangt. Så jeg tror ikke du blir videre av å ha sex med samme person over lengre tid, ihvertfall ikke hvis du trener musklaturen.



Anonymous poster hash: 75a54...63c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Syretesten for om kjønnet ditt er godt nok trent er det jeg kaller banantesten.

En hver kvinne med respekt for seg selv skal være i stand til å dele opp en skrellet banan i fine skiver fra start til slutt ved hjelp av skjedemuskulaturen alene. Noen ytterst få greier til og med å skrelle bananen uten å bruke hendene, men ikke mist motet om akkurat det er utenfor rekkevidde.

Lykke til.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk fra en som hadde tykk pikk, til en tynnere en, følte meg vid som en fem liters bøtte, men kniper igjen for harde livet



Anonymous poster hash: 0fc4d...6f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe å bekymre seg for. Det blir jo naturlig nok mindre friksjon når du er veldig våt, men det var jo fordi du var så tent. Tror du han har noe imot at han gjør deg så våt? Ikke jeg heller. Så lenge det ikke er slik at du ikke kan kjenne at han er inni deg (da gir det jo ikke deg noe), så er det ikke noe problem. Kan aldri tenke meg at han reagerte på det.

Har aldri hørt om at "ikke trang nok" har vært en dealbreaker for noen, og du er neppe så vid at det er noe problem.

Ta det helt med ro og vær fornøyd med fitta du har. :-)



Anonymous poster hash: 77f8a...314
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ytterst få greier til og med å skrelle bananen uten å bruke hendene, men ikke mist motet om akkurat det er utenfor rekkevidde.

Lykke til.

:)

Slik som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som dette?

Det var vel ikke "girl peels banana with her feet" du søkte etter? Fant du video med den andre metoden også? :-D

Anonymous poster hash: 8737a...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syretesten for om kjønnet ditt er godt nok trent er det jeg kaller banantesten.

En hver kvinne med respekt for seg selv skal være i stand til å dele opp en skrellet banan i fine skiver fra start til slutt ved hjelp av skjedemuskulaturen alene. Noen ytterst få greier til og med å skrelle bananen uten å bruke hendene, men ikke mist motet om akkurat det er utenfor rekkevidde.

Lykke til.

:)

Haha, herregud.

Anonymous poster hash: de586...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Vil ikke tro jeg har så vid fitte. Får ofte høre at jeg er trang osv. Men akkurat han her så har jeg ikke hørt en dritt. Det eneste jeg hørte dagen etter sexen var "Du er så sykt deilig" men han har ikke sagt noe om at jeg var trang eller for vid.

Anonymous poster hash: f38d2...036

Jeg synes du kan være svært godt fornøyd med at han fortalte deg at du "er sykt deilig", framfor "fitta di er for vid", eventuelt "for trang". Tenker du at det er en god idé å fortelle en ny sengepartner at pikken hans er for liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syretesten for om kjønnet ditt er godt nok trent er det jeg kaller banantesten.

En hver kvinne med respekt for seg selv skal være i stand til å dele opp en skrellet banan i fine skiver fra start til slutt ved hjelp av skjedemuskulaturen alene. Noen ytterst få greier til og med å skrelle bananen uten å bruke hendene, men ikke mist motet om akkurat det er utenfor rekkevidde.

Lykke til.

:)

Haha, lurer på hvor mange som setter kursen mot fruktdisken nå... :D Kanskje det lønner seg å begynne med en banan som er litt moden, så man ikke mister selvtilliten ved første knipetak... Hehe,dukker opp morsomme bilder i hodet mitt :D

Anonymous poster hash: 7c1a8...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

TS.

Vil ikke tro jeg har så vid fitte. Får ofte høre at jeg er trang osv. Men akkurat han her så har jeg ikke hørt en dritt. Det eneste jeg hørte dagen etter sexen var "Du er så sykt deilig" men han har ikke sagt noe om at jeg var trang eller for vid. Vi begge er ihvertfall enige om at vi var litt uheldige med sex da jeg fikk mensen MENS vi hadde sex.. var ikke mye, men vi måtte jo stoppe opp. Så ble litt kjipt. Kanskje det har noe å si på at jeg er i tvil osv.

Men å trene på PCmuskelen var ingen dum ide da :)

Anonymous poster hash: f38d2...036

Øh... Er det vanlig at man informerer hverandre om det etter at man har hatt sex for første gang?

:riste:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...