Gå til innhold

Massasje som går for langt


Hunmedham

Anbefalte innlegg

Jeg vil realisere en fantasi: Å ha kroppsmassasje som går for langt.

Ikke helt lett å få til, siden det må være på et skikkelig sted med en ordentlig massør. En date hjemme hos noen som er flinke med hendene er ikke nok.

Det betyr at jeg må ankomme, ha time, bli vist inn på behandlingsbenk og så kle helt av meg. Kun håndkle over. Det skal helst være annen aktivitet i andre rom, men det er til å leve med dersom jeg er siste kunde en dag.

Massøren skal starte med å gjøre en ordentlig jobb, men så gå lenger og lenger inn på forbudt område mens det tar tid... Om det ender med at vi knuller, vet jeg ikke, men jeg skal i hvert fall ha munnsex og bli fingret overalt - og jeg skal komme.

Problemet er at jeg ikke kjenner noen som har en slik jobb i Oslo, som er passe hyggelig-frekk og laidback i forhold til sex at han kunne stilt opp i en slik setting. Og det er jo ikke noe man spør venninnene om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på dette-ufrivillig- i Oslo i våres. Husker ikke hva stedet heter. Men det var borti hore-området ved akershus festning.. Kjøpte kupong for massasje gjennom groupon..



Anonymous poster hash: 5e925...62c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som har den fantasien.

Du kan jo først begynne med en vanlig massasje, ha den samme massøren flere ganger, snakk og bli kjent, si at det tenner deg, så kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som har den fantasien.

Du kan jo først begynne med en vanlig massasje, ha den samme massøren flere ganger, snakk og bli kjent, si at det tenner deg, så kanskje...

Nei! Sånn gjør man ikke. Massøren er profesjonell og gjør bare jobben sin.

Du får heller annonsere etter en person som jobber som massør på et sex-nettsted e.l.

Anonymous poster hash: eb635...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Sånn gjør man ikke. Massøren er profesjonell og gjør bare jobben sin.

Du får heller annonsere etter en person som jobber som massør på et sex-nettsted e.l.

Anonymous poster hash: eb635...43d

Da er jo det en like uproffesjonell massør om han skal gjøre det og ta betalt for det osv.

En hore, faktisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du gå for thaimassasje på de useriøse stedene som det finnes nok av. Da får du akkurat det du beskriver. Men husk at det er ulovlig.

Anonymous poster hash: 1dbb0...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jo det en like uproffesjonell massør om han skal gjøre det og ta betalt for det osv.

En hore, faktisk....

Det jeg mener er at man skal ikke sette en profesjonell massør i en slik situasjon at han/hun blir nødt til å avvise seksuelle tilnærmelser. Tenk om folk skulle begynt å prøve seg i hytt og pine på den måten!

Anonymous poster hash: eb635...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh, det der fantaserer jeg også om! Vet ikke om jeg ville turt å tatt steget så langt, er dessuten i et forhold, så ville ikke gjort noe slikt så lenge det varer :) Men tanken er virkelig bra!



Anonymous poster hash: d4725...13d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner absolutt deres tenning på dette, og jeg har god erfaring med dette og vet det er mange kvinner som ønsker dette. Hvor langt de ønsker å gå varierer jo selvsagt....

Så hvis dere vil vite mer, så send meg gjerne en melding. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...