Gå til innhold

ang baby 7 mnd og mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 7 mnd. Han har spist grøt osv siden 4 mnd alder. kan det brukes kokosmelk i matretter? Han får nutramigen(mme uten melk) som smaker helt forferdelig, og har ikke veldig lyst til å blande den smaken inn i all mat han skal få.

Anonymous poster hash: 433db...d1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokosmelk er veldig bra, det!:)

Skrevet

Bare nysgjerrig, hvorfor blander du MME / melk inn i maten han får? Vår er også 7 mnd og spiser fast føde i 3-4 måltider om dagen, men har aldri blandet i melk.

Skrevet

Jeg gav grøt og mat uten mme i, men sørget for at det ble drukket nok mme utenom (tilsvarende ca 500-600 ml til dagen). Begynte med vanlig melk i mat når barnet var 1 år. Det er ikke nødvendig med mme i maten om barnet får i seg nok som drikke. Det er viktig å ha olje i maten derimot.

Anonymous poster hash: 69536...710

Skrevet

Eg lurte òg på det med kokosmelk, og barnelegen på helsestasjonen meinte det berre var å gi det. Torskegryta med kokosmelk har falt i smak hos min gut på 7 mnd iallfall. :)

Skrevet

Bare nysgjerrig, hvorfor blander du MME / melk inn i maten han får? Vår er også 7 mnd og spiser fast føde i 3-4 måltider om dagen, men har aldri blandet i melk.

typisk om man skal lage grøt, no middag som inneholder melk osv.

Skrevet

Jeg gav grøt og mat uten mme i, men sørget for at det ble drukket nok mme utenom (tilsvarende ca 500-600 ml til dagen). Begynte med vanlig melk i mat når barnet var 1 år. Det er ikke nødvendig med mme i maten om barnet får i seg nok som drikke. Det er viktig å ha olje i maten derimot.

Anonymous poster hash: 69536...710

han er dårlig til å spise til vanlig, så derfor vi er nøtt til å få mye energi i det lille han spiser

Anonymous poster hash: 433db...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...