AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Har en på 7 mnd. Han har spist grøt osv siden 4 mnd alder. kan det brukes kokosmelk i matretter? Han får nutramigen(mme uten melk) som smaker helt forferdelig, og har ikke veldig lyst til å blande den smaken inn i all mat han skal få. Anonymous poster hash: 433db...d1c
mammamy Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Bare nysgjerrig, hvorfor blander du MME / melk inn i maten han får? Vår er også 7 mnd og spiser fast føde i 3-4 måltider om dagen, men har aldri blandet i melk.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Jeg gav grøt og mat uten mme i, men sørget for at det ble drukket nok mme utenom (tilsvarende ca 500-600 ml til dagen). Begynte med vanlig melk i mat når barnet var 1 år. Det er ikke nødvendig med mme i maten om barnet får i seg nok som drikke. Det er viktig å ha olje i maten derimot.Anonymous poster hash: 69536...710
dreia Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Eg lurte òg på det med kokosmelk, og barnelegen på helsestasjonen meinte det berre var å gi det. Torskegryta med kokosmelk har falt i smak hos min gut på 7 mnd iallfall.
idyll88 Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Bare nysgjerrig, hvorfor blander du MME / melk inn i maten han får? Vår er også 7 mnd og spiser fast føde i 3-4 måltider om dagen, men har aldri blandet i melk. typisk om man skal lage grøt, no middag som inneholder melk osv.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Jeg gav grøt og mat uten mme i, men sørget for at det ble drukket nok mme utenom (tilsvarende ca 500-600 ml til dagen). Begynte med vanlig melk i mat når barnet var 1 år. Det er ikke nødvendig med mme i maten om barnet får i seg nok som drikke. Det er viktig å ha olje i maten derimot.Anonymous poster hash: 69536...710 han er dårlig til å spise til vanlig, så derfor vi er nøtt til å få mye energi i det lille han spiser Anonymous poster hash: 433db...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå