Gå til innhold

Stor pikk = Stor selvtillitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan måler man? Fra magesiden av roten og opp til tuppen? Tipper noen måler fra siden og runder oppover ...



Anonymous poster hash: d76e2...376
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er relativt godt utstyrt men har ikke særlig stor selvtillit. Faktisk er det så ille at jeg ikke alltid får stå engang når jeg er sammen med andre fordi jeg er nervøs/sjenert.



Anonymous poster hash: 3fd50...af7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare betale jenta en 500 lapp for å skrike og stønne ekstra høyt når du kommer inn i bildet, så du får boostet selvtilliten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet frem til noe, han jeg har holdt på med siste tiden har stor pikk i mine øyner, den er 18 cm og veldig tykk, tykkelsen er helt perfekt og det digger jeg, men den er alt for lang, i enkelte stillinger bunner han meg, og ja da skal jeg love deg at jeg stønner, men det er faktisk av smerter. Den beste sexen jeg har hatt er med en som har helt gjennomsnittelig penis, tipper rundt en 15 cm og ganske tykk, den treffer helt perfekt inni meg og har aldri hatt bedre sex og stønnet så mye. Så lengde er ikke så viktig så fremt den er kortere enn gjennomsnittet(kort penis som i tillegg er tynn er kjipt), det som er aller viktigst er tykkelsen :)

Edit: Glemte å svare på det med selvtilliten, tar i utgangspunktet i de to gutta jeg har skrevet om over her, han med stor pikk har alt for god selvtillit i senga, han trodde jeg stønna fordi jeg synes det var digg, men jeg bare eh nei det er vondt, haha så jekket han seg ned litt. Mens han med normal pikk hadde ikke noe spesielt stor selvtillit før jeg stønnet og sa det var kjempebra.

Endret av belle_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si det er noen sammenheng. Har vært med tre som definitivt var over snittet. Han ene tror jeg har ok selvtillit. Nr 2, som hadde absolutt størst, vi snakker gigantisk - og jævlig ubehagelig - hadde ikke generelt god selvtillit (heller dårlig), men han var stolt over utstyret. Som jeg bare fikk angst for, og det var delvis grunnen til at jeg avsluttet forholdet. Min nåværende kjæreste er den siste av disse "over snittet-gutta". Han har ikke spesielt god selvtillit, og ved sex med en ny jente har han alltid blitt så nervøs at han har fått problemer med ereksjonen.

Og ja forresten: Noen ganger når jeg stønner litt ekstra, så er det egentlig pga. smerte. Å bli bunnet er ikke godt!



Anonymous poster hash: a71cf...3aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ha du helt rett i. Selv om hvordan man bruker den er virktigst. Dessuten er det ikke alle jenter som har så lang skjede (man kan tilpasse seg tykkelse, men lengde er det vanskelig å tilpasse seg).

Har møtt en som var så stolt av sin 21 cm penis, men som kom etter tre sekunder. Da hjelper det så lite hvordan størrelsen er.

Hilsen kvinne :)

Anonymous poster hash: 34548...aff

Ja, tykkelsen har aldri vært noe problem, så den er jeg veldig fornøyd med. Har aldri følt at den er spesielt lang, men etter å ha sett statistikken til Hunmedham så føler jeg meg jo plutselig stor. :)

Har heller aldri hatt problemet med for tidlig sædavgang. Tvert imot kan det heller ta litt vel lang tid, men da rekker jeg som regel å gjøre det godt for henne. ;)

Største penis-baserte selvtillitsboost på lenge er for meg denne tråden. :-P

Anonymous poster hash: 30c08...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Har ikke merket noen sammenheng. En visste ikke selv at han var stor engang, synes det er rart hvordan man kan gå glipp av sin egen penisstørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ofte veldig selvsikre. Man blir vel det etter at hundre damer har fortalt dem hvor stor den er.



Anonymous poster hash: c6c0d...8cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg ikke heller, men har jo deltatt på gangbang en del ganger nå og oppdager jo at damene stønner mye høyere når de storkuka gutta setter inn støtet :)

TS

Anonymous poster hash: 28734...2bf

Haha.. Om kjæresten nesten bunner meg i doggy (han har heldigvis ikke bunnet meg helt enda) så stønner jeg skikkelig høyt og det betyr at det er vondt.. Han har da en rett over gjennomsnittet lang pikk, så kan tenke meg at det er 100 ganger verre med en fyr med penis på 19 liksom..

Men han når ikke bunnen med meg i andre stillinger, men det er fordi min vagina er ganske lang (gyn sleit litt for noen uker siden pga akkurat det) og det er jeg veldig glad for.

Jeg tror kvinner flest egentlig liker peniser med normal størrelse, så hadde jeg vært mann hadde jeg heller hatt lavere selvtillit om jeg hadde hatt monsterpikk.

Anonymous poster hash: c4a3b...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Selvtilliten henger vel ikke mellom beina, selvom man er aldri så mye mann ;) .

Føler vel jeg har tilstrekkelig hengende eller stående på lur.

Har høstet en hyggelig kommentar eller to også. Men har jeg større selvsikkerhet på grunn av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noen sammenheng. En visste ikke selv at han var stor engang, synes det er rart hvordan man kan gå glipp av sin egen penisstørrelse.

Det er fordi man ikke har sett andre sine peniser, har bare ens egen å sammenligne med. Vet ikke hvor stor en penis må være for å være tykk, og har heller aldri tatt meg bryet til å måle omkrets. Er ikke noe jeg går rundt å tenker på.

Anonymous poster hash: aa01f...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det er fordi man ikke har sett andre sine peniser, har bare ens egen å sammenligne med. Vet ikke hvor stor en penis må være for å være tykk, og har heller aldri tatt meg bryet til å måle omkrets. Er ikke noe jeg går rundt å tenker på. Anonymous poster hash: aa01f...2fe

Jeg skjønner at det må være derfor, jeg synes bare det er rart med tanke på hvor penisfiksert de fleste gutter er i tenårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke merket noen sammenheng. En visste ikke selv at han var stor engang, synes det er rart hvordan man kan gå glipp av sin egen penisstørrelse.

Det kan jeg fortelle deg i alle fall...

Jeg tenkte helt fra puberteten at jeg var unormalt liten. Rett og slett fordi jeg var det i den tilstanden utstyret er i når man dusjer etter gymmen. Også alltid hatt litt fett rundt der. I mitt hode var det en selvsagt sammenheng mellom slapp størrelse og erigert. Så derfor tenkte jeg at jeg var unormalt liten....

Det trodde jeg og da jeg havnet i et langt forhold med ei mindre snill dame. Hun hånet meg for størrelsen en gang hun klikket og "det der kom over henne". Der røk all selvtilit i senga til helvete...jeg fikk ereksjonsproblemer og sexvegreing etter det.

Jeg har målt etter det ble slutt med henne. Jeg målte den "på vei opp" til 14 cm og slo meg til ro med det siden den blir noen cm lenger enn det i full blomst.

Det verste er at jeg sliter med dette enda...siden jeg er så mye mindre i slapp tilstand får jeg nesten tvangstanker om at jeg har målt feil og "det kan umulig stemme". Det å få noe slikt slengt i trynet er vondt...

Jeg vegrer meg for å komme innpå andre jenter enda på grunn av det. Noen som har noen tips? Seriøse svar takk...

Anonymous poster hash: aed5b...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg fortelle deg i alle fall...

Jeg tenkte helt fra puberteten at jeg var unormalt liten. Rett og slett fordi jeg var det i den tilstanden utstyret er i når man dusjer etter gymmen. Også alltid hatt litt fett rundt der. I mitt hode var det en selvsagt sammenheng mellom slapp størrelse og erigert. Så derfor tenkte jeg at jeg var unormalt liten....

Det trodde jeg og da jeg havnet i et langt forhold med ei mindre snill dame. Hun hånet meg for størrelsen en gang hun klikket og "det der kom over henne". Der røk all selvtilit i senga til helvete...jeg fikk ereksjonsproblemer og sexvegreing etter det.

Jeg har målt etter det ble slutt med henne. Jeg målte den "på vei opp" til 14 cm og slo meg til ro med det siden den blir noen cm lenger enn det i full blomst.

Det verste er at jeg sliter med dette enda...siden jeg er så mye mindre i slapp tilstand får jeg nesten tvangstanker om at jeg har målt feil og "det kan umulig stemme". Det å få noe slikt slengt i trynet er vondt...

Jeg vegrer meg for å komme innpå andre jenter enda på grunn av det. Noen som har noen tips? Seriøse svar takk...

Anonymous poster hash: aed5b...f5c

Ta en prat med en psykolog?

Anonymous poster hash: 3fd50...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det kan jeg fortelle deg i alle fall...

Jeg tenkte helt fra puberteten at jeg var unormalt liten. Rett og slett fordi jeg var det i den tilstanden utstyret er i når man dusjer etter gymmen. Også alltid hatt litt fett rundt der. I mitt hode var det en selvsagt sammenheng mellom slapp størrelse og erigert. Så derfor tenkte jeg at jeg var unormalt liten....

Det trodde jeg og da jeg havnet i et langt forhold med ei mindre snill dame. Hun hånet meg for størrelsen en gang hun klikket og "det der kom over henne". Der røk all selvtilit i senga til helvete...jeg fikk ereksjonsproblemer og sexvegreing etter det.

Jeg har målt etter det ble slutt med henne. Jeg målte den "på vei opp" til 14 cm og slo meg til ro med det siden den blir noen cm lenger enn det i full blomst.

Det verste er at jeg sliter med dette enda...siden jeg er så mye mindre i slapp tilstand får jeg nesten tvangstanker om at jeg har målt feil og "det kan umulig stemme". Det å få noe slikt slengt i trynet er vondt...

Jeg vegrer meg for å komme innpå andre jenter enda på grunn av det. Noen som har noen tips? Seriøse svar takk...

Anonymous poster hash: aed5b...f5c

Det høres helt grusomt ut, slike ting kan bli sittende i lenge. Men du vet jo på et rasjonelt plan at du ikke har noe å bekymre deg for, selv om følelser og tanker kan være vanskelig å styre. Hvis jeg satt fast i et slikt tankemønster om noe på kroppen min, så ville jeg sikkert ventet med sex til jeg bli veldig trygg på noen, til det var snakk om et ekte vennskap med noenjeg var fullstendig trygg på, og gjennom det få bekreftet at det faktisk ikke er noe galt. Selv om det kan være litt vanskeligere for en mann å gjennomføre, spesielt om du har dårlig selvtillit.

Håper uansett du klarer å snu tankemønsteret, enten du jobber med det selv, finner deg en forståelsesfull kjæreste eller tar en prat med en psykolog, for du kan ikke gå rundt å ha det slik. Jeg håper og tror at de fleste oppegående kvinner ikke bruker penisstørrelsen som et våpen under krangling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er da en del av den promillen.

Riktignok bare når fruen er snill med den, selvtilliten er på topp den, men det har INGENTING med "lille Bjarne" å gjøre!

Det er faktisk

Litt irriterende til tider, vondt for partner, og jeg hater at partner'n får vondt! Annet enn når jeg biter og pisker osv da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke størrelsen har så mye å si for selvtilliten. Men derimot gutter og menn som er vant til å snakke med damer har stor selvtillit. Har en kompis som driver mye med amatørteater, kan snakke lenge om alt uten manus og med alle. Han har selvtillit og drar damer som bare det. Og nei, han har ikke stor kuk, bare en utadvent og godt sosialt trent fyr.



Anonymous poster hash: b890e...54e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley_cat

Det kan jeg fortelle deg i alle fall...

Jeg tenkte helt fra puberteten at jeg var unormalt liten. Rett og slett fordi jeg var det i den tilstanden utstyret er i når man dusjer etter gymmen. Også alltid hatt litt fett rundt der. I mitt hode var det en selvsagt sammenheng mellom slapp størrelse og erigert. Så derfor tenkte jeg at jeg var unormalt liten....

Det trodde jeg og da jeg havnet i et langt forhold med ei mindre snill dame. Hun hånet meg for størrelsen en gang hun klikket og "det der kom over henne". Der røk all selvtilit i senga til helvete...jeg fikk ereksjonsproblemer og sexvegreing etter det.

Jeg har målt etter det ble slutt med henne. Jeg målte den "på vei opp" til 14 cm og slo meg til ro med det siden den blir noen cm lenger enn det i full blomst.

Det verste er at jeg sliter med dette enda...siden jeg er så mye mindre i slapp tilstand får jeg nesten tvangstanker om at jeg har målt feil og "det kan umulig stemme". Det å få noe slikt slengt i trynet er vondt...

Jeg vegrer meg for å komme innpå andre jenter enda på grunn av det. Noen som har noen tips? Seriøse svar takk...

Anonymous poster hash: aed5b...f5c

Fy f. Damer kan være så grusomme! Tror nesten mange ikke ser hvor stygt de oppfører seg. Jeg er kvinne selv, håper jeg aldri har sagt eller gjort noe så jævlig mot et annet menneske som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f. Damer kan være så grusomme! Tror nesten mange ikke ser hvor stygt de oppfører seg. Jeg er kvinne selv, håper jeg aldri har sagt eller gjort noe så jævlig mot et annet menneske som dette.

Nei, hun har gjort mye annet jævlig og. Mye som kanskje er verre...likevel er dette en av de tingene som har satt seg dypest. Selv om jeg vet i fornuften at det ikke er sant så kommer det tilbake i form av type tvangstanker og tvil. Hun brøt meg fullstendig ned. Jeg greide ikke se det før lenge etter det var slutt at hun hadde gjort det heller.

Jeg har truffet ei nydlig og snill jente jeg liker utrolig godt siste året. Jeg vet det er gjensidig og. Vi hadde den mest fantastiske kjemien jeg har opplevd. Jeg har lyst å prøve kontakte henne. Hun bor ikke her nå...men hun er og av den mer stille typen som meg. Så skal noe skje må jeg ta tak. I tilegg til at hun virker utrolig snill og god og er litt forsiktig av seg er hu morsom, livlig og utrolig sexy når vi har funnet tonen når vi er alene. Aldri vært så tent på ei før som henne. Hun er rett og skett herlig.

Problemet er at alt det stygge eksen gjorde og sa mot meg henger igjen som "spor" og slår inn når jegcer rundt henne.

Jeg er veldig trist om dagen på grunn av det...og sint på grunn av dette. Og sint på meg selv som ikke greier ta meg skikkelig sammen. Jeg savner henne...

Anonymous poster hash: aed5b...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...