Gå til innhold

hvordan dominere ? hjelp!


olanormann

Anbefalte innlegg

Hei, er ny på denne siden, og postet et innlegg om dette tidligere, Men vet ikke om jeg fikk det helt til, så prøver på nytt.

Dama mi tenner på dominanse, som hun sier, jeg vil føle meg brukt og mindre verdt. vell, hun tenner på det. og jeg har ingen ting imot og "trøkke" henne ned :P

Men er ikke særlig god på dette. Jeg kan lugge litt, et klaps eller 2 under akten, kvele litt forsiktig og binder ofte hender og føtter, mens jeg teaser henne og går ned på henne :)

Men føler hun vil ha mer. og siden jeg ikke er særlig god på dette, Så vil jeg gjerne få noen tips av dere. Ja jeg vet begge må føle seg trygge på hverandre og at vi må snakke sammen om det osv. Men hun er litt sjenert av seg og tror hun vil at jeg skal finne ut av det. presse grensene litt. så dere trenger ikke og komme med de tipsene, selv om det er hyggelig.

vist dere gir meg noen tips om hva dere liker og gjøre eller fantaserer om så fortell gjerne. håper fra svar fra jenter som blir behandlet litt røft selv. Men gutta må gjerne komme med innspill om hva dere gjør osv.

Håper på raske svar, da det er helg om få timene til :)

hilsen Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke en dominant person selv, men jeg kan vel prøve å tippe hva hun er ute etter.

Jeg vil tro det hun vil tenne på er at du går inn i et modus hvor du faktisk føler hun er mindre verdt og at du kan bruke henne som du vil. Hvis du kommer inn i dette moduset vil jeg tro at tegnene på dominanse vil bli vist av seg selv naturlig og at du slipper å tenke på at du må gjøre akkurat den og den tingen.

Hvis du bare gjør enkelte av disse tingene uten å være i dette moduset føler hun kanskje at det ikke blir ekte?



Anonymous poster hash: 49684...11a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bite henne (passelig hardt) rundt på kroppen vil hun helt sikkert like!

pleier og bite litt også. Spess når hun er fast bindt som en X i senga :P med bind for øya. hmm. Noen flere tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en dominant person selv, men jeg kan vel prøve å tippe hva hun er ute etter.

Jeg vil tro det hun vil tenne på er at du går inn i et modus hvor du faktisk føler hun er mindre verdt og at du kan bruke henne som du vil. Hvis du kommer inn i dette moduset vil jeg tro at tegnene på dominanse vil bli vist av seg selv naturlig og at du slipper å tenke på at du må gjøre akkurat den og den tingen.

Hvis du bare gjør enkelte av disse tingene uten å være i dette moduset føler hun kanskje at det ikke blir ekte?

Anonymous poster hash: 49684...11a

for meg er det ikke heelt naturlig. Men jeg er seff villig til å hive meg med pga henne. Jeg har jo ikke noe i mot det. Problemet mitt er nok at jeg ikke kommer inn i dette "moduset" som du sier. hmm. spiller så godt jeg kan, for jeg syns selv det er spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som fungerer her er kommunikasjon med personen du faktisk har sex med. Det er ingen på et forum som kan fortelle deg hva hun liker, eller hvordan du er dominant.

Om du av natur ikke er dominant, og det hele kun blir et skuespill, fungerer det ofte ikke uansett.



Anonymous poster hash: 04586...954
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes som det virker som at du tilfredstiller henne bra, jeg. Det har jo gått ganske langt, med tanke på at dette ikke er noe du er vandt med å gjøre. Binde, ha bind for øynene, spanking, biting og kloring er jo tydeligvis ikke naturlig for deg. Syntes du skal fortsette sånn, ikke være redd for å ta litt i, og ellers spørre henne om det er noe hun "mangler".
Er jo viktig å også tenke på at du selv skal bli tilfredstilt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg er det ikke heelt naturlig. Men jeg er seff villig til å hive meg med pga henne. Jeg har jo ikke noe i mot det. Problemet mitt er nok at jeg ikke kommer inn i dette "moduset" som du sier. hmm. spiller så godt jeg kan, for jeg syns selv det er spennende :)

Er ikke naturlig for meg heller, men trur de fleste menn har denne siden begravd et eller annet sted inni seg.

Men kanskje vanskelig å få den fram mot en man elsker? Trur ikke jeg hadde klart det.

Anonymous poster hash: 49684...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dominanse handler ikke bare om hva du gjør, men hvordan du fremstår. Noen har en naturlig dominans i måten å være på. For deg virker det som om du må jobbe litt mer for det. Du kan forsøke å trekke paralleller fra andre autoritetssituasjoner.

Hvis hun vil føle seg «brukt og mindre verdt», så husk at dette ikke trenger å skje bare gjennom det du gjør mot henne, men gjennom det du kan få henne til å gjøre. Du kan be henne om å tilfredsstille deg mens du sitter og ser på tv, uten at hun får noe. Du kan få henne til å gå uten noe på underkroppen en hel kveld. Du kan få henne til å sitte ved bena dine på gulvet i stedet for i sofaen. Du kan forlange at hun ber om lov til å gå på do, eller lov til å spise noe, eller lov til å komme når dere har sex.

Det er mange muligheter. Oppsøk gjerne et lokalt BDSM-forening dersom du trenger mer kunnskap om emnet og noen å få råd og tips av. Det finnes nok slike foreninger i de fleste store byer i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er i humøret for å dominere, så går jeg inn i en rolle. I den rollen eksisterer jenta kun for min nytelse. Jeg gjør hva jeg vil, hva som gir meg mest nytelse. Jeg demonstrerer ofte hvordan hun er fullstendig i min makt osv.

Dominanse handler ofte om den mentale biten, ikke nødvendigvis den fysiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun er litt sjenert av seg og tror hun vil at jeg skal finne ut av det. presse grensene litt.

Nettopp kan du jo bruke. Mange dominante som synes det er veldig gøy med sjenerte damer, for det skal så lite til for å gjøre dem flaue og vippe dem litt av pinnen. Å tvinge henne til å snakke er nettopp å presse grensene hennes - hun vil jo helst slippe.

Anonymous poster hash: 7cc0a...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...