Gå til innhold

He is just not that into you?!=#(!/¤

Fremhevede innlegg

Skrevet

I sommer møtte jeg en gutt på ett skateboard arrangement vi var på. Jeg var litt på dealern med en kar der - som skjerte seg av andre grunner. Men vi satt rundt bålet og han kom å satte seg ved siden av meg. Vi snakket sammen, og det var en veldig hyggelig tone, men ikke noe flørting eller noe. Etter dette så jeg han ikke igjen, og jeg glemte både navn og tenkte ikke så mye mer på han.

Etter ca en måned sender han meg en venne forespørsel på Facebook. Vi snakker sammen litt, men bare smalltalk, og det har vi gjort siden september. Vi har avtalt å gå på kino / finne en dag/ men kræsjer med enten jobb eller noe annet som kommer i veien, Vi har sitti å småchattet litt i opptil 5 timer med noen små hint av flørting innimellom., jeg tenker at det kanskje er tidsfordriv for han, ettersom han jobber langt inni skogen - alene, 4 av 7 dager i uken. Og jeg har vel egentlig ikke vært så veldig på - før nå. Jeg visste at jeg har likt han siden han satte seg ned ved meg den gangen, men jeg har liksom ikke latt det gå noe særlig vidre. Det har bare blitt med facebook og snap ( jeg er #1 på snaplisten hans)

Men nå er jeg redd jeg kanskje har skremt han litt vekk... Vi var på en bursdagsfest til en felles venn ( min bestevenn) de er begge skatere og skater på samme team. Når jeg kom så smilte han til meg, men det tok en stund før vi begynte å snakke sammen. etterhvert så endte det med at jeg satt på fanget hans og vi flørtet vel ganske greit hele kvelden - og klinte litt :P. Han skulle sove over hos vår felles venn, og han skulle også ha nach. Det var jo veldig naturlig at jeg ble med. Så endte det jo naturligvis opp med at vi hadde sex. -Dårlig fyllesex, GAD, jeg døør!! Dagen etter var vi en gjeng etter nachspillet som satt å så på tv og var fyllesyke.. Jeg blir veldig kosesyk a meg når jeg er fyllesyk og han satt på en stol på andre siden av rommet.. Jeg ba han kom å komme å sette seg ved siden av meg, og det gjorde han. Han strøyk meg litt på ryggen, men jeg merket at han var litt distansert. (vet ikke om dette har noe med vår felles venn å gjøre) i allefall - han ble sittende til han skulle dra. Han kjørte meg også hjem. Jeg ba han om å komme tilbake senere på kvelden, men det gjorde han ikke. Etter dette klarer jeg ikke å få han ut av hue. Vi kan fortsatt sitte å chatte sammen, men hvis jeg prøver å flørte med han så flørter han ikke tilbake, men han fortsetter å stille spørsmål og vil holde "praten" i gang. Han sender snaps, med spørsmål så det blir veldig naturlig å svare. Jeg merker på meg selv at jeg har vært litt mer aktiv, litt mer flørtete og jeg tror han har en anelse om at jeg liker han - ikke bare litt, men veldig. Kanskje han tror jeg liker han enda mer enn jeg faktisk gjør, og det er vel ikke noe særlig bra..

Jeg bare tenker.. Hvis han merker at jeg er så intressert, og han selv ikke er det. Burde det ikke være naturlig for han å ikke chatte, eller er han bare en veldig høflig gutt? Tankene snurrer rundt og rundt og jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre.. Hjelp meg!! Jeg vil virkelig klare å få han med på en date, bare meg og han.. Men akkuratt nå ser det litt håpløst ut..

Anonymous poster hash: a19fc...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...