Gå til innhold

Ammoiakklukt av urin ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 22år,som har et som ang. lukt av utin. I to uker nå har jeg hatt en utrolig sterk amminiakk lukt av urinen, og hatt endel hyppige dobesøk, men uten noe smerte ved vannlating. Men det plager meg, men lukta er nok den som plager meg mest.

Har gått å håpet på at det skulle gå over, men det gjør det ikke. Er det noen som har noe formening om hva dette kan være ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å få sånn hvis jeg drikker lite i løpet av dagen, eller hvis jeg begynner å få UVI.

• Liker 1
Skrevet

Drikker minst 2liter om dagen, så det kan det ikke være ...

Skrevet

Skulle gjerne visst årsaken til denne ammoniakklukten. For min del hender det noen ganger skjorten min rett og slett lukter ammoniakk om jeg har trent hardt og svettet skjorten klissvåt.

Anonymous poster hash: 4a1a5...5bd
Skrevet

Urin som har vært ute i luften en stund (typisk en dråpe i trusa) lukter amoniakk.

I følge doktoronline.no så er amoniakklukt av urin i doskålen et tegn på nyreproblemer eller ufullstendig tømming av blæra over tid.

Går du på noen diett? Lavkarbo?

Anonymous poster hash: c92f5...0b2
Skrevet

Om det lukter, kan det være tegn på infeksjon. Alt fra vanlig urinveisinfeksjon til klamydia m.m.

Anonymous poster hash: 80cd8...b55

Skrevet

Går ikke på noe slags dietter av noe slag.

Så da jeg ikke har noen formening selv om hva dette kan være så ....

Mulig jeg da kanskje må ta meg en tur opp til lege å få sjekket det da jeg løper litt for ofte på do, og da jeg idag våknet opp med litt vondt i sidene av magen å i korsryggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...