AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Kom over dette og ble ganske nervøs: link Jeg tok silikon for 2 uker siden og har relativt store i forhold til min kropp. Visste ikke at resultatet ville bli såppas stort, men heldigvis ser det ut til at de holder på å forminske seg mer og mer, så det er vel hovenheten som spiller meg et puss. Er det noe man kan gjøre for å unngå at puppene begynner å henge voldsomt? Synes det der ser skremmende ut, men har aldri hørt om noe lignende selv om man har relativt store pupper. Har det ikke skjedd med Linni, så skjer det vel ikke meg heller - tenker jeg. Noe spesielt man kan gjøre for å unngå at puppene strekker seg mer enn nødvendig? Sove med sportsbh likevel om man i teorien er ferdig med 6 uker? Anonymous poster hash: dc805...7f0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Hvis det er dine største problemer i verden, så tror jeg egentlig at du har det ganske greit. Anonymous poster hash: acbca...4f0 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 På dette forumet er det da altså ikke lov til å spørre om spørsmål om det ikke er livstruende? Og hva vet vel du om mine problemer utenom dette "verdensproblemet"? Nei, vet du hva. Om du har så mye større problemer i livet hadde du vel ikke hatt tid til å sitte på dette forumet ;-) Anonymous poster hash: dc805...7f0
Marie90 Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Mine henger selvsagt mer et år i etterkant men jeg synes de er sååå mye finere enn da de var helt nye. Jeg ville ha et naturlig resultat, med en 'fold' under og ikke pupper som stod rett ut. De henger riktignok mindre enn de på nederste bildet, men hun har også mye større implantater enn meg. Jo større, jo mer henger de - selv med silikon.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Hvis du trener overkroppen så blir puppene litt fastere.Anonymous poster hash: 7aebc...30b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå