Osislove Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Hei. Jeg har to problemer som nylig har kommet til meg.. De siste ukene så våkner jeg opp flere gang i løp av natten, er så utrulig varm og hele kroppen koker.. Akkurat som feber... :S Har vært sånn i de siste to ukene hver natt og om mårran... Skjønner ikke hva dette kommer av så lurer på om noen har noe tips eller råd å komme med? burde jeg gå til lege med dette eller er det bare tull? Jeg har også fått sånn følelse av at jeg har får lavt blodsukker. har bare skjedd et par ganger i de siste to ukene men er veldig ubehagelig.. Jeg kjenner bare hele kroppen blir svett, skjelver og får en sånn sultfølelse som om jeg ikke har spist.. :s Skjedde i dag også så tok meg en og en halv banan og litt mer frukt så gikk dette over... Men er dette normalt? har skjedd ca 2-3 ganger i løp av de to siste ukene... Så må bare høre om dette er normalt siden jeg aldri har opplevd de så tett.. Mvh Osislove
Sugerøret Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Synes helt klart du burde snakke med legen.Om det er diabetes,så kan en tidlig diagnose gjøre mye. Har diabetes selv. Og jeg svettet veldig før jeg ble diagnosert.Sukkeret var ganske høyt. Ved føling blir jeg skjelven,uggen/kvalm og svimmel.Kaldsvetter.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Dette bør du absolutt snakke med legen din om. Det kan være mange forskjellige ting, og trenger ikke være noe alvorlig, men det er slike symptomer som man bør ta på alvor. Jeg ville bestilt en legetime i dag.Anonymous poster hash: fa371...a16
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Dette høres ut som noe hormonelt. Jeg har vært plaget med nattesvette både i forbindelse med mensen, overgangsalder og lavt stoffskifte. Anonymous poster hash: b8f14...d3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå