Avalon Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg har aldri likt pepperkaker, og det har heller aldri blitt lagd hjemme. Så alt jeg egentlig har har spist av det er de man får kjøpt i butikken. Og disse smaker grusomt, synes jeg. Kom til å tenke på at jeg engang for veldig mange år siden smakte en pepperkake fra en baker. Den var faktisk god, og den var litt tykkere enn de i butikken og myk, ikke knasende. Så jeg har litt lyst til å kanksje prøve å lage litt til jul hvis det er tid mellom alt annet. Noen som har en oppskrift hvor kakene blir myke og ikke harde?
Gjest Blomst83 Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Hvis du ikke kjevler deigen så veldig tynn,og reduserer steketiden litt vil du få myke og tykke peppekaker
Avalon Skrevet 21. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2013 Hvis du ikke kjevler deigen så veldig tynn,og reduserer steketiden litt vil du få myke og tykke peppekaker Takk for svar!
Barcelone Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Jeg synes pepperkakedeigen fra IKEA gir skikkelig gode pepperkaker. Vi pleier å kjøpe derfra hvertfall og så bake ut kakene selv 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå