Gå til innhold

Amused ruger igjen!


Amused

Anbefalte innlegg

Den 23. oktober testet jeg positivt, jeg er gravid igjen! Det er 6 år siden sist, så det er ikke så lett å huske alt :fnise:

Lurer på om det fortsatt er noen gamle kjente her inne? :lete:

Milepæler i svangerskapet:

Unnfangelsen finner sted omkring: 14.10.13
Hjertet begynner å slå: 08.11.13
Risiko for spontanabort avtar: 23.12.13
Kjønnet begynner å bli tydelig: 06.01.14
Tid for ultralyd: 03.02.14
De fleste kjenner fosterets bevegelser nå: 17.02.14
Blir barnet født nå, vil man forsøke å redde det: 13.03.14
Tid for å fylle ut papirene om permisjon og foreldrepenger: 07.04.14
Tid for innskriving, og for å pakke fødebagen: 11.06.14
Fødselspermisjonen begynner: 18.06.14
Antatt termindato: 10.07.14
Dette blir spennende! Koselig om du legger igjen en hilsen :hallo:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 uker og 2 dager idag :rodmer:

Mandag var vi på kjempetidlig ultralyd. Jeg spottet mye før jeg skulle ha mensen, og litt for noen uker siden, så det var utrolig betryggende å få se det lille knøttet med et bankende hjerte :hjerte:

Formen er upåklagelig, jeg kan være innmari trøtt iblant, men det varierer fra dag til dag. Puppene er hovne og alle BH-ene mine er for små nå. Som sist så finnes jeg ikke kvalm, det er bra godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I dag er jeg 10 uker! :bolledeig:

Formen er så som så, jeg har vært litt kvalm i det siste, særlig når jeg er sulten eller sliten. Og så er jeg så innmari trøtt. Men jeg lurer på om jeg bare skal fortrenge trøttheten :ler: Jeg sliter generelt med søvn, og sover stort sett dårlig, så det gjør ikke hverdagen lettere at det er enda verre nå ;)

Men nok om det. Jeg er så spent på hvem den lille i magen er :rodmer: Med tanke på hvor mye jeg har gått opp i vekt allerede, så tror jeg det er ei jente. På den annen side, kvalmen tilsier at det er en gutt. Det blir i hvert fall spennende å se!

I kveld må jeg pakke inn julegaver, kanskje lillemor kan hjelpe meg med det. Nå mangler jeg bare en liten ting fra lillemor til mannen, så er jeg ferdig! Og snart er det juleferie :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 uker :danse:

Skal ikke påstå at jeg savner verken kvalmen eller trøttheten. Føler jeg fortsatt er ganske trøtt, men ikke på langt nær slik som i begynnelsen. Da sovnet jeg hvor som helst og når som helst, litt flaut til tider :P

Har du noe følelse på kjønn utenom kvalme og vektendringen da? Blir spennende å se hva det blir! :)

Koselig å ordne med julegaver da, både for liten og stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

10 uker :danse:

Skal ikke påstå at jeg savner verken kvalmen eller trøttheten. Føler jeg fortsatt er ganske trøtt, men ikke på langt nær slik som i begynnelsen. Da sovnet jeg hvor som helst og når som helst, litt flaut til tider :P

Har du noe følelse på kjønn utenom kvalme og vektendringen da? Blir spennende å se hva det blir! :)

Koselig å ordne med julegaver da, både for liten og stor :)

Jeg har drømt at det blir jente to ganger nå, så da blir det vel det :fnise:

Trøttheten er her fortsatt, men ikke alltid like altoppslukende som før - heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!

Her var det lenge siden jeg hadde vært :flau:

I uke 11 var vi på ultralyd igjen, og det var så fint å se den lille sprellen! Samme dag fortalte vi det til storesøster, og hun ble hoppende glad!

Nå kjenner jeg faktisk liv daglig, det er veldig koselig. Formen har vært begredelig i jula, jeg har vært så ufattelig sliten og bare ligget på sofaen, men nå har den kommet seg litt igjen. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gratulerer så masse med baby i magen! :hjerte:

Ser du har termin noen uker etter meg, skal bli moro å følge deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...