Gå til innhold

Bruke samme kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en skikkelig kjolejente. Flørten min elsker at jeg går i kjole eller skjørt, og så å si hver gang vi har møttes, har jeg hatt en "ny" kjole (altså aldri brukt den samme). Skal på et par julekonserter i kirken med ham, og har nå begynt å lure på hva slags kjole jeg kan ha på meg. Vil gjerne være litt sexy (altså noe ettersittende, til ære for ham), men samtidig tekkelig kledd i og med at vi skal i kirken (ingen av oss er spesielt religiøse..)

Spørsmålet er; tror dere HAN bryr seg om jeg bruker en kjole jeg har brukt før? Vi var på en julekonsert i fjor også, og flere dager etterpå fikk jeg plutselig melding om at jeg hadde hatt på meg "verdens mest sexy kjole". Kan jeg bruke den i år også? (Jeg har ikke brukt den siden).

Kan dere eventuelt hjelpe meg å finne noen fine kjoler?



Anonymous poster hash: a49af...62a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, selvfølgelig kan du bruke samme kjole igjen.

hva gjør du med alle kjolene når du har brukt de en gang? kaster du de, gir du de bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig kan du bruke den samme. Tror han blir glad for at du har valgt å komme i en kjole han tidligere har påpekt var flott (hvis han husker det, for du er sikkert fin i allverdens kjoler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mann. Hva tror du?

Anonymous poster hash: d6af7...e00

Hehe... Jeg tenkte han kanskje ble skuffet..Men jeg skjønner den tanken var feil. :)

hva gjør du med alle kjolene når du har brukt de en gang? kaster du de, gir du de bort?

Jeg bruker de i andre sammenhenger, feks. når han ikke er til stede.

Anonymous poster hash: a49af...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke kommet lengre enn til flørtestadiet på over ett år?



Anonymous poster hash: ace9c...8f9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du bruke samme kjole. Om du vil gjøre den litt ny så kan du jo bare endre litt på tilbehøret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du hva han har på seg til en hver tid, slik du tenker han ville tenkt?

Bruk annet tilbehør og dett er dett.

En mann legger også merke til hvor mye kvinnen "sløser". Hvor mye hun bruker på nye klær, sminke osv... Ingen menn synes sløsing er tiltrekkende.

Menn tenker over hvor dyr kvinnen er i drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du hva han har på seg til en hver tid, slik du tenker han ville tenkt?

Bruk annet tilbehør og dett er dett.

En mann legger også merke til hvor mye kvinnen "sløser". Hvor mye hun bruker på nye klær, sminke osv... Ingen menn synes sløsing er tiltrekkende.

Menn tenker over hvor dyr kvinnen er i drift.

Han er av typen som stort sett "alltid" kjører det samme. Har han funnet noe han liker, så bruker han det, og han kjører safe.

Det var forresten et godt poeng at han kan tenke på hvor dyr jeg er i drift. Går for de kjolene jeg føler meg mest vel i og de jeg mener han har vist mest begeistring for. :)

Anonymous poster hash: a49af...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...