AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Her sitter jeg og har så mye jeg skulle ha gjort, men klarer ikke å få gjort noe som helst. Alt er et stort kaos i hodet mitt, det er for mye som skal gjøres så jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Tok en tur til byen fordi det var en del jeg skulle ordne der, men innen jeg var der så husket jeg ikke hvorfor jeg var der og hva jeg skulle. Dette skjer ofte. Jeg prøver på å skrive lister for å få litt system, men det fungerer heller ikke. Jeg er så oppgitt over meg selv for dagene bare flyr forbi, mens jeg står på sidelinjen og ser. Håper så inderlig på å få noe hjelp snart, men ting tar så utrolig lang tid. Nå er jeg bare helt tom i hodet og kommer nok til å sitte her og glo innen jeg henter i barnehagen. Først etter at jeg kommer hjem igjen så klarer jeg å se alt som skal gjøres og burde vært gjort. Måtte bare få ut noen tanker for jeg er så sint på meg selv. Det er ikke latskap, men at jeg ikke klarer å jobbe strukturert her hjemme når det er så mye som skal gjøresAnonymous poster hash: 60093...6af
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Kan dette være en type depresjon tro? For jeg har det sånn for tiden, og jeg er deprimert. Det med å glemme alt er normalt hos meg for jeg har ADHD, men nå som jeg har en depresjon og angstlidelse i tillegg så er det ekstra ille.. :/ Håper at du får hjelp snart jeg også, fælt å ha det slik! Klem Anonymous poster hash: 4b8bf...4b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå