Gå til innhold

Blir ikke våt nok! Noen tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en jente som er singel, og holder på med en fyr nå. Vi har enda ikke hatt sex, men det kommer garantert til å skje snart. Har bare hatt sex med eksen, og da brukte vi alltid glidemiddel (han som kjøpte, og ville bruke det.)

Jeg blir aldri våt nok før samleiet, og synes dette er flaut.. Blir våtere når samleiet har satt i gang, men ikke før.. Vet at litt oralsex kan hjelpe, men tror fremdeles ikke det holder. Dessuten vil jeg ikke be han (om jeg må det) om å slikke meg fordi jeg ikke blir våt..

Huff, noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil helst unngå å si at jeg trenger glidemiddel..

Anonymous poster hash: 329e7...f80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlighet når det kommer til sex er alltid en fordel og aldri en ulempe.

Det å skjule noe eller framstå som noe annet under sex, er alltid en ulempe og aldri en fordel.

Skrevet

Skjønner det. Synes bare det er så flaut. Vil jo bli våt selv - ikke være avheni

Ærlighet når det kommer til sex er alltid en fordel og aldri en ulempe.

Det å skjule noe eller framstå som noe annet under sex, er alltid en ulempe og aldri en fordel.

Skjønner det. Synes bare det er så flaut.. Vil ikke skuffe han. Vil jo kunne bli våt selv - og ikke være avgengig av glidemiddel :/

Anonymous poster hash: 329e7...f80

Skrevet

Vel, for din egen nytelses skyld - kast deg ut i det og bare si det. Glidemiddel er deilig - ikke flaut.

"Du, la oss bruke litt glid - jeg bruker ekstra tid på å bli våt uansett hvor kåt og klar jeg er."

Og så tar du litt glid i handa, gnir pikken hans inn (vedder på at han syns det bare er deilig og overhodet ikke flaut) og litt til deg selv - and you're good to go!

Jeg sluttet å bli våt etter at jeg fødte sønnen min i begynnelsen av 20-åra - har brukt glidemiddel siden da.

Anonymous poster hash: 59162...c8c
Gjest Smiley_cat
Skrevet

Hvis du synes det er flaut å nevne glid i første omgang, ta damenes standard: Må bare en liten tur på do først! :-)

(tiss hvis du faktisk må, våtservietter er utrolig hendig å ha i veska, og har du veske så har du en plass å gjør av en liten "lommeglid". Ta en aldri så liten glid der nede før du går ut og "er klar"!)

Ellers så tror jeg det hadde vært en braksuksess for menn om du hadde smurt inn penisen med litt glid, som nevnt over altså! -hvis du tør...!

Lykke til! :-)

Skrevet

Vel, jeg har samme problem. Har noen ganger vanskelig for å bli våt nok, og er i tillegg veldig trang - og kjæresten har en veldig stor. Han elsker å slikke meg, heldigvis. Bare vær ærlig, det var jeg. Jeg blir søkkvåt av det iallefall. :danse:

Anonymous poster hash: d8394...ec6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...